det skal jo prøves :-)
Fra : klaus kristensen

Dato : 22-02-03 12:16

er der nogen der ligger inde med 'performance bikes' - marts 2001.
det kunne jo være! der er en set-up guide til zx6r j1 som jeg gerne ville
kigge lidt på.

mvh

klaus

Fra : Mureren

Dato : 22-02-03 13:52

klaus kristensen wrote:
> er der nogen der ligger inde med 'performance bikes' - marts 2001.
> det kunne jo være! der er en set-up guide til zx6r j1 som jeg gerne
> [...]

You've got mail...

Mureren
(mangler stadig kørelejlighed for en Kawa ZX6 + undertegnede til Val de
Vienne !)

Fra : bo-gsx-R

Dato : 22-02-03 13:53

> er der nogen der ligger inde med 'performance bikes' - marts 2001.

ja!

bo-gsxR

Fra : klaus kristensen

Dato : 23-02-03 11:10

"bo-gsx-R" <gsx-r@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> ja!
> bo-gsxR

dejligt kort svar. er du i militæret? min søgning er officielt
overstået - mureren har sendt mig artiklen. meget pænt gjort!

klaus

Fra : bo-gsx-R

Dato : 23-02-03 16:22

> dejligt kort svar. er du i militæret? min søgning er officielt
> overstået - mureren har sendt mig artiklen. meget pænt gjort!

ikk mere. men hurtig udrykning fra mureren. Jeg har desværre
ikk skanner, så jeg håbede der var andre der havde.
Da jeg ellers kunne skrive konklusionen af deres opsætning
og poste den, men hele artiklen er nok bedre.
held og lykke med opsætningen.
bo-gsxr

Fra : Mureren

Dato : 23-02-03 20:48

> ikk mere. men hurtig udrykning fra mureren.

Sådan er det jo, i regn og slud rykker mureren ud

Mureren

Fra : bo-gsx-R

Dato : 23-02-03 22:56

> Sådan er det jo, i regn og slud rykker mureren ud
> Mureren

LOL

bo-rxsg