Ang. "GIVI og gamle cykler"
Fra : Claus Kenberg

Dato : 21-02-03 19:40

Hej

Jeg har tidligere postet ang. subj.(news:b2ttti$2ad6$1@news.cybercity.dk)

....for at høre om der var nogle som kendte til producenter som stadig
solgste nye racks til gamle cykler.
Der var ingen der kendte til noget, men idag fandt jeg svaret.

Før jeg postede den tidligere tråd, havde jeg nok surfet nettet i 2 timer
for at finde noget - uden held.

Idag, da jeg surfede i et helt andet ærinde, fandt jeg løsningen på =>
http://www.riderhaus.com

Produktet hedder "Five Stars" og de laver racks netop til ældre cykler
(mange!), som er 100% kombatible med GIVI tasker.

Og prisen er faktisk til og med helt OK.

Tænkte bare at jeg ville dele det med jer - det kunne jo være I kender nogen
i samme situation som jeg selv

Mvh
Claus Kenberg
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/claus_kenberg

Fra : Peter Aagaard

Dato : 22-02-03 20:21

Claus Kenberg wrote:

[KLIP]
> [...]
>
> Og prisen er faktisk til og med helt OK.
>
> Tænkte bare at jeg ville dele det med jer - det kunne jo være I

Tak for det, det site vil jeg straks chekke, da jeg også leder efter et
eller andet der kan bruges.

Mvh. Peter