Bakken 2003?
Fra : Michael Helsvig

Dato : 21-02-03 19:23

Fra : Claus Kenberg

Dato : 21-02-03 19:34

"Michael Helsvig" <mic@lostinlove.dk> wrote in message
news:Pine.BSF.4.31.0302211921370.69818-100000@server.local.lostinlove.dk...

Er der en herinde der ligger inde med datoen for MC-tur fra Nørrebrogade
til Bakken 2003?

27 marts.

Fundet på http://www.bakken.dk

Mvh
Claus Kenberg
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/claus_kenberg

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 21-02-03 21:33

Claus Kenberg wrote:

> 27 marts.
>
> Fundet på http://www.bakken.dk

Den skulle også gerne stå inde på kalenderen på
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/ under "kalender". Der er i øvrigt også
indskrevet datoerne for møder på Malerklemmen og mulighed for at man selv
kan indtaste flere hvis man har lyst.

Hilsner,

Tony
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/tony_lorentzen

Fra : Pierre Roland

Dato : 22-02-03 11:03

Det der`Malerklemmen` hvad er det?

Pierre

Fra : RuneR \(TDM850\)

Dato : 22-02-03 11:22

Pierre Roland wrote:
> Det der`Malerklemmen` hvad er det?
>
> Pierre

Malerklemmen, er et sted hvor man mødes til en kop kaffe, hver den 1 søndag
i sæsonen, jeg har nu kun været der én gang men mødte alligevel et par
stykker her fra gruppen. Hyggelig sted hvor man kan kigge maskiner og sparke
dæk.

http://www.malerklemmen.dk/index.shtml

--
MVH Rune Rohleder
http://dfm.divvy.dk/rune_rohleder

Fra : Megas

Dato : 22-02-03 12:14

"RuneR (TDM850)" <ruro@get3net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

Malerklemmen er en bondegård der er lavet om til restaurant, den ligger nede
ved Borup & er kendt for sine æbleskiver, store ost & pølsemadder & gode
udvalg af the (hvis man da drikker dét *G*) & der kommer MANGE mennesker
dernede, så det er en god idé at bestille bord i forvejen, men absolut en
køretur værd

--
Megas
---

Fra : schlæger

Dato : 22-02-03 16:01

RuneR (TDM850) wrote:

> Malerklemmen, er et sted hvor man mødes til en kop kaffe, hver den 1 søndag
> i sæsonen,

Det må så være søndag den 2. marts 2003................(men du mener vel
den første søndag i hver måned ??

Til orientering er der et lignende arrangement på Trust Kro - også den
første søndag i hver måned.

> --
> MVH Rune Rohleder
> http://dfm.divvy.dk/rune_rohleder
> www.rohleder.nu/tdm

Gert Schlæger
schlaeger@mail.dk

XJ-eren startede uden problemer efter vinterdvalen.

Fra : RuneR \(TDM850\)

Dato : 22-02-03 17:27

schlæger wrote:

> Det må så være søndag den 2. marts 2003................(men du mener
> vel den første søndag i hver måned ??

Ja, selvfølgelig, også hele sæsonen igennem

Cool nok !

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 22-02-03 18:37

schlæger wrote:

> Det må så være søndag den 2. marts 2003................(men du mener
> vel den første søndag i hver måned ??

Så vidt jeg ved starter MC møderne på Malerklemmen først d. 6. april - men
man kan jo teoretisk set godt tage derop fra starten af marts ... hvis man
kan holde varmen

Hilsner,

Tony (der skal ned og rode lidt ved XJen i morgen søndag)
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/tony_lorentzen

Fra : Armand

Dato : 23-02-03 13:05

> Så vidt jeg ved starter MC møderne på Malerklemmen først d. 6. april - men
> man kan jo teoretisk set godt tage derop fra starten af marts ... hvis man
> kan holde varmen

Der er jo ingen deciderede arrangører af disse arrangementer, så hvis der
kommer et par vildfarne motorcyklister "sidst på vinteren", så var dét årets
første "kaffemøde"

I modsætning til de nævnte, er det den sidste søndag i måneden at man samles
ved Karoline cafeteriet V. Middelfart, og eftersom at Bakken i år åbnes 3
dage før den sidte søndag i marts, er det tænkeligt at der er en del der har
modellerne
på gaden dér og således møder op!

Endelig er meterologien jo meget afgørende! Der kan sagtens være snestorm
sidst i marts, ligesom at isnende kold styrtregn nok vil holde de fleste
hjemme

--
Armand.

Fra : Brian W.

Dato : 24-02-03 09:16

Søby Cafeterie holder skam oxo mc-træf hver den sidate torsdag i måneden.
fremmøde mellem 1000-2000 en helt alm. torsdag aften. ganske hyggeligt.

--

Med Venlig Hilsen
Brian Laursen

http://dfm.divvy.dk/?id=155