Suzuki Katana 650
Fra : Richard Bentzen

Dato : 21-02-03 00:05

Hej jeg overvejer at købe ovennævnte mc, er der nogen kendte fejl jeg skal
være opmærksom på.

Richard

Fra : Egon Østergaard

Dato : 21-02-03 17:21

"Richard Bentzen" <Richard@df-lokal.dk> skrev i en meddelelse
> Hej jeg overvejer at købe ovennævnte mc, er der nogen kendte fejl jeg skal
> være opmærksom på.
>
> Richard
Hej
Jeg kender ikke lige noget specifikt andet end at du skal kikke efter om den
sveder fra toppen.
Jo så er der lige sukis klassiske med laderelæet spørg sælgeren om hvor tit
han fylder vand på batteriet,
hvis svaret er positivt så er det nok ved at være til for et nyt laderelæ
til ca. 500 kr.
For hvis det himler så er der store chancer for at CDI boksen ryger sig en
tur, (har været der 6000 spir).
Ellers er det en rimelig touring cykel, jeg er godt tilfreds med min egen.

--

Hilsen
Egon Ø.

Fra : Henrik Thøgersen

Dato : 24-02-03 10:59

Kendte fejl...tjaa, hmmm, udover at det er en rigtig allround cykel (dvs for
tung & sløv til sport, og for lille til touring), lider den fælt af Suzukis
midt-firser problem: Cylinder slitage. I min tid i Katana klubben, var der
utallige eksempler på cykler, der brugte olie som ind i helv... Tjek lige
udstødningen, og se hvor sort den spyer ud...

Ellers er den såmænd solid nok, men jeg ville nok hellere finde en nyere
GS500 fx

/Thøger