Reservedele til en CBR 600
Fra : Michael

Dato : 20-02-03 21:23

Jeg har haft spurgt i stumpemarked, med fik ikke noget svar der.
Så derfor spøger jeg nu jer her i gruppen til råds.

Kan i anbefale nogle gode link/steder hvor det er muligt, at købe
billige dele til en CBR 600 F1 fra 87?
Kan man købe dele fra en anden model som passer til den?

Jeg har også ledt efter en side(dansk) hvor man kan læse om sammen
maskine. Men uden held. Kan i hjælpe med dette også?

På forhånd tak

Mvh
Michael fra HMC
www.duerher.dk/hmc

Fra : Michael Frederiksen

Dato : 20-02-03 22:23

"Michael" <juul@jyde.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>

> Jeg har også ledt efter en side(dansk) hvor man kan læse om sammen
> maskine. Men uden held. Kan i hjælpe med dette også?

Hvilke dele mangler du??
jeg har set en F1 til salg, der var strippet for plastik (brugt til
ombytter) så det er en tysker til 5000,- så hvis det er motor dele eller
andre vitale dele, så prøv om se om du kan finde den, jeg kan desværre ikke
huske hvem der havde den til salg eller om den er solgt.. :(

--
Mvh Michael Frederiksen
Dette er ikke Jeopardy -

Fra : Michael

Dato : 20-02-03 22:32

"Michael Frederiksen" <chipmaster@nospamget2net.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
ikke
> huske hvem der havde den til salg eller om den er solgt.. :(

Det var da pudsigt, jeg har kig på en CBR600 Tysker til 5000. Som også er
rippet for diverse plastik dele. Mon det skulle være den samme Denne jeg
er varm på befinder sig i skanderborg.

Mvh
Michael fra HMC
www.duerher.dk/hmc

Fra : Per Emborg

Dato : 20-02-03 23:45

He he ja det er vist den samme og kan ses på

www.dotcomprik.dk

Og den skal sku sælges nu
Per Emborg
x112kvik4u@dotcomprik.dk
Denne mail er testet af Norton Antivirus

Fra : Michael

Dato : 21-02-03 00:06

Ja det er det nok per
Tak for snakken før på aften.

Mvh
Michael fra HMC
www.duerher.dk/hmc

Fra : Armand

Dato : 21-02-03 00:46

> [...]
> rippet for diverse plastik dele. Mon det skulle være den samme Denne
> jeg er varm på befinder sig i skanderborg.

Vil det sige at du roder med tankerne om at opbygge den rippede der allerede
er brugt som ophugs-donor, for sidenhen at indregistrere den? Glem det!!!

Ejeren har jo allerede vist at det er billigere at skaffe de manglende
stumper ved at strippe dem fra en importeret, så dét vil også gælde din
genopbygning og så er det da smartere selv at hente en komplet syd for
grænsen - Forøvrigt til (sikkert) samme pris :-|

Nix!
F1'eren er helt sin egen, og forøvrigt langtfra sammenlignelig med f2'erne
og fremefter hvad pålidelighed angår!!

Du har sikkert ikke for mange penge at trylle med og mener at have øjnet en
smutvej hér, men det vil helt sikkert blive endnu dyrere for dig i den
sidste ende at hoppe på dén plan

--
Armand

Fra : Michael

Dato : 21-02-03 12:19

> Michael <juul@jyde.dk> skrev i en

> Vil det sige at du roder med tankerne om at opbygge den rippede der
allerede
> er brugt som ophugs-donor, for sidenhen at indregistrere den? Glem det!!!

Det har jeg skam også selv tænkt på.

> [...]
en
> smutvej hér, men det vil helt sikkert blive endnu dyrere for dig i den

Jeg regner med at bruge ca. 35000 til en brugt maskine. Og jeg er nok mest
til noget CBR, Suzuki GSX, GSF. eller noget i den stil.

Michael fra HMC
www.duerher.dk/hmc

Fra : Armand

Dato : 21-02-03 16:44

Michael <juul@jyde.dk> skrev i en

> Jeg regner med at bruge ca. 35000 til en brugt maskine. Og jeg er nok mest
> til noget CBR, Suzuki GSX, GSF. eller noget i den stil.

Og dét er nok lige vel i underkanten
Måske kan man nok selv få en F1 eller en GPZ600R på gaden til de penge ved
egenimport, men som newbie er dét ikke noget at skulle til at rode med (=
for mange hvis'er, samt flere skjulte udgifter!)
De afgiftsfrie der står omkring er alt for dyre derved at sælger gerne vil
tjene op imod 10.000 på importarbejdet, og dét giver et meget snert resultat
efter indreg!
Der er også den fælde i de afgiftsfrie motorcykler, at mange importerer en
model til at renovere deres nedslidte private mc med, og efterfølgende
forsøger at sælge den importerede monteret med alt det nedslidte til endda
dyre penge =

--
Armand.

Fra : Michael

Dato : 21-02-03 19:04

> [...]
> model til at renovere deres nedslidte private mc med, og efterfølgende
> forsøger at sælge den importerede monteret med alt det nedslidte til endda

Har snakket med T&S idag de går ud fra en liste de har.
Og de mener den er kr. 16000 værd og det bliver så kr. 27000 i afgift.
Men man kan måske være heldig og forhandle prisen lidt ned siger de.

Så jeg tror vil prøve og finde på noget andet.

Men i skal have tak for jeres svar.

Mvh
Michael fra HMC
www.duerher.dk/hmc

Fra : Brian W.

Dato : 21-02-03 11:27

prøv www.v-trading.dk der fik jeg billige reservedel da jeg havde cb900..

--

Med Venlig Hilsen
Brian Laursen

http://dfm.divvy.dk/?id=155

Fra : Michael

Dato : 21-02-03 13:16

"Brian W." <Brian.wX@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> prøv www.v-trading.dk der fik jeg billige reservedel da jeg havde >cb900..

Når jeg klikker på reservedele så kommer der lidt om udstødninger og dæk :-|
Kan man slet ikke søge på noget nogle steder?
Ellers er det godt nok en noget tynd side.

Mvh
Michael fra HMC
www.duerher.dk/hmc

Fra : Brian W.

Dato : 21-02-03 14:20

Ja du skal rette en tlefonisk henvendelse. Han importere fra Holland. Det er
billigere end DVS har jeg ladet mig fortælle.

--

Med Venlig Hilsen
Brian Laursen

http://dfm.divvy.dk/?id=155