Nye kompressorer på Rotrex's hjemmeside
Fra : Mads Lund

Dato : 20-02-03 16:38

Så har Rotrex fået opdateret deres hjemmeside med de kommende kompressor
modeller. Især C10 og C15 er yders interessante til mc'ere. Og jeg får
besked imorgen om hvornår der ligger en C15 i min postkasse til 9'eren.

http://www.rotrex.eu.com/Downloads/c15overview.pdf

Og til uni projektet med en 600 ccm SAE ræser var en C10'er på en 600 ddm en
stamper måske et oplagt valg.

Mads Lund
Ninja9RT snart ZX9RR

Fra : bo-gsx-R

Dato : 20-02-03 16:50

> Især C10 og C15 er yders interessante til mc'ere. Og jeg får besked
imorgen om hvornår der ligger en C15 i min
postkasse til 9'eren.

men bemærk at de vist kun er beregnet til hendholdsvis
120bhp og 200 bhp!!
så der skal en ny komp. på hvis du vil ha flere hk'er næste
år. tror jeg men du har jo sikkert styr på det hele

bo-gsxR

Fra : Jes Vestervang

Dato : 20-02-03 18:04

Mads Lund wrote:

> [...]
> modeller. Især C10 og C15 er yders interessante til mc'ere. Og jeg får
> besked imorgen om hvornår der ligger en C15 i min postkasse til 9'eren.

Hvad vil det egentlig koste at montere sådan en på en 'almindelig' mc? Hvor
meget skal der pilles ved for at den passer?
Ikke at jeg har tænkt mig at hælde sådan en på fazeren
....eller mtx'eren
--
mvh Jes Vestervang
FZS600 og MTX125R

Fra : Hans Joergensen

Dato : 20-02-03 18:19

Mads Lund wrote:
> besked imorgen om hvornår der ligger en C15 i min postkasse til 9'eren.

Hva koster'en ?

// Hans
--
http://ph33r.dk - It sucks :)