600 Shootout - klassetest
Fra : Michael K. S.

Dato : 20-02-03 02:21

Her er så mulighed for at læse en af de første større 600
klassetests,nemlig MCN's fra 5. Feb.

Ses bedst med 1024*768 - opløsning,og vil kun være tilgængelig ganske
kort tid på denne URL (af indlysende grunde) :

http://home.tiscali.dk/isl21043/600Shootout/600Shootout.html

--
-Michael
Div. Aprilia RS250-dele til salg på :

Fra : Henrik Steen Larsen

Dato : 20-02-03 02:56

> [...]
>
> Ses bedst med 1024*768 - opløsning,og vil kun være tilgængelig ganske
> kort tid på denne URL (af indlysende grunde) :

Kanon - alle billeder er downloaded og vil blive undersøgt når det bliver
lyst igen

Fra : Mikkel Christensen

Dato : 20-02-03 09:06

Michael K. S. <MichaelKS@image.dk> writes:

> Her er så mulighed for at læse en af de første større 600
> klassetests,nemlig MCN's fra 5. Feb.

Jaja, man havde jo ikke vundet penge ved at gætte på vinderen
når du supplerer linket
Men fin artikel - tak for det.

--
Mikkel
motortosse.dk - Save the Whales -- Harpoon a Honda.

Fra : N/A

Dato : 20-02-03 13:28

Fra : GRISEN

Dato : 20-02-03 13:28

On Thu, 20 Feb 2003 12:10:54 +0100, Richard Pade <richard.pade@mail.dk> wrote:

> [...]

Supercool link, tak for det.

....jeg har dog problem med dette ene billede:
http://home.tiscali.dk/isl21043/600Shootout/600Shootout38.jpg

Er det kun mig?

mvh Jan

Fra : GRISEN

Dato : 20-02-03 14:40

On Thu, 20 Feb 2003 13:27:58 +0100, GRISEN <grisen@pornotrold.dk> wrote:

>...jeg har dog problem med dette ene billede:
>http://home.tiscali.dk/isl21043/600Shootout/600Shootout38.jpg

Hva' snakker jeg om ???
Det er jo http://home.tiscali.dk/isl21043/600Shootout/600Shootout39.jpg, som jeg ikke kan hente...

mvh Jan

Fra : Michael K. S.

Dato : 20-02-03 15:53

On Thu, 20 Feb 2003 14:39:34 +0100, GRISEN <grisen@pornotrold.dk>
wrote:

>Hva' snakker jeg om ???
>Det er jo http://home.tiscali.dk/isl21043/600Shootout/600Shootout39.jpg, som jeg ikke kan hente...

Sikker ?? Prøv igen )

Fra : Mikkel Christensen

Dato : 20-02-03 16:00

Michael K. S. <MichaelKS@image.dk> writes:

> Sikker ?? Prøv igen )

Jeg kan ihvertfald fint hente den - har lige prøvet.

Fra : Armand

Dato : 20-02-03 16:51

Mikkel Christensen <mic@rrnord.dk> skrev i en

http://home.tiscali.dk/isl21043/600Shootout/600Shootout39.jpg,

> Jeg kan ihvertfald fint hente den - har lige prøvet.

Dr plejer at være stress på serveren når et sådant link bekendtgøres her i
gruppen, så mon ikke at det er det der er galt :-/

--
Armand.

Fra : GRISEN

Dato : 20-02-03 16:19

On Thu, 20 Feb 2003 15:53:27 +0100, Michael K. S. <MichaelKS@image.dk> wrote:

>Sikker ?? Prøv igen )

Takker :)

Fra : Brian W.

Dato : 20-02-03 13:30

Kanon link.

Ja anders rasmussen varellers overbevist om at r6 slog resten af 600
klassen. tsk tsk tsk .. han får sig et godt år og han kommer virklig på
prøve

Med Venlig Hilsen
Brian Laursen

http://dfm.divvy.dk/?id=155

Fra : bo-gsx-R

Dato : 20-02-03 15:24

> Ja anders rasmussen varellers overbevist om at r6 slog resten af 600
klassen.

sjovt nok så er de nye 600'ere blevet dårligere til banekørsel...
det var gsxr600 der var hurtigst, næsten med 1 helt sekund
jeg har desværre ikke tider fra samme bane med de forrige
mod.
men suzukien har vist ikke vundet i bane test siden r6'eren
er kommet, men nu vinder den, selvom det er den eneste
mc der ikke er opdateret.....

så om forbedringerne egentlig har gjort dem bedre tjaaaaaaa

bo-gsxR

Fra : Michael K. S.

Dato : 20-02-03 15:47

On Thu, 20 Feb 2003 15:24:23 +0100, "bo-gsx-R" <gsx-r@ofir.dk> wrote:

>så om forbedringerne egentlig har gjort dem bedre tjaaaaaaa

*LOL* det gør ræddi-ræddi ondt at se Gixxeren ned på sidstepladsen
hva' ?? Som dated på såvel udseende,affjedring,generelle
køreegenskaber og føling,comfy (dog også billig) og kommentaren om at
smække et par sidetasker på og så køre lidt touring på den er da rent
guld ).At Gixxeren klokkede en enkelt hurtig tid (og nej det var
ikke næsten et sek. men .68 sek) kan man imidlertid ikke tage fra
den,men læg mærke til at det var rigtig hårdt arbejde (læs hele
testen),og i sammenhængen er det vist ret ligegyldigt...Suttesuki'en
bliver ret slagged i denne test,du vælger selv dine egne konklusioner.

Man kan nok snarere konstatere at der ikke skal meget til før en 600
bliver yesterdays news som man kan bruge til at pakke fisk ind i som
Gixxeren600'erens situation nu er,meeen de må jo så bare lave noget
andet og bedre hos Suzuki,men de skal nok skynde sig,rygterne siger at
såvel Honda som Yamaha arbejder på 600 V3'ere som gadeækvivalenter til
den 600 4T serie der nok snart afløser 250 2T i GP-sammenhæng,og det
kunne jo ret nemt gå hen og blive den næste "hotte" ting.

Fra : bo-gsx-R

Dato : 20-02-03 16:08

> *LOL* det gør ræddi-ræddi ondt at se Gixxeren ned på
> sidstepladsen hva' ??
naa det er nu ikk så slemt når den er hurtigst på banen

citat<<<<
onthe plus side, the gsxr is more than capalble of
maintaining very high corner speeds. If you can holdt it
all together and put trust in your tyres, the little suzuki
will absolutely scythe through a turn. .... og til og med...
Feedback is absolute and encourages you to push even
harder in the next set of courners.>>>>> citat slut
ingen har sagt det skulle være let arbejde at køre på bane.

> [...]
> den 600 4T serie der nok snart afløser 250 2T i GP-sammenhæng,og det
> kunne jo ret nemt gå hen og blive den næste "hotte" ting.

nu har jeg ikk fulgt helt med i RR, men hvorfor øge ccm
på mc'erne??
så ender det da til sidst bare med éen klasse uden
kubik begrænsning. så tilskuerne kan savle over en
masse kræfter.
men 125 forsvinder vel også så lige pluselig!?

de skulle hellere se at få lavet en honda v5 til gaden som
erstatning og viderudvikling af de nuværende 1000ccm'er.
der alle har R4.
Bo-gsxR

Fra : Mikkel Christensen

Dato : 20-02-03 16:15

"bo-gsx-R" <gsx-r@ofir.dk> writes:

> nu har jeg ikk fulgt helt med i RR, men hvorfor øge ccm
> på mc'erne??

Fordi der ikke er meget ved at kigge på 125ccm 4Tere
2T bliver jo, desværre, langsomt faset ud i MotoGP sammenhæng.

Fra : bo-gsx-R

Dato : 20-02-03 16:33

> Fordi der ikke er meget ved at kigge på 125ccm 4Tere

der er sku da heller ikke noget ved at se på golf eller skak...
men de lever sku i bedste velgående

> 2T bliver jo, desværre, langsomt faset ud i MotoGP sammenhæng.

begynder vi så ikk at ha et problem i dk? mht. at der kun
er 1 bane som kan håndtere mere end de små klasser??
samt det at det er dyrere at skulle indvestere i en 600
for alm. menesker som gerne ville køre rr i stedet for at
gå til håndboldt.
Vil det ikk falde i antallet af deltagere/ specielt medl. i klubberne.?

bo-gsxR

Fra : Michael K. S.

Dato : 20-02-03 16:55

On Thu, 20 Feb 2003 16:33:19 +0100, "bo-gsx-R" <gsx-r@ofir.dk> wrote:

>begynder vi så ikk at ha et problem i dk?

Næh,for det har vi sådan set altid haft...

> [...]
>gå til håndboldt.
>Vil det ikk falde i antallet af deltagere/ specielt medl. i klubberne.?

Nu skal du nok differentiere lidt mellem dansk RR og international
RR.I DK har vi altid haft en mængde klasser og der er ingen der siger
de behøver udgå,2T'ere gør nok snart (250 std kører kun i år med) da
deres relation til produktionscykler efterhånden er fortid,men sådan
behøver det ikke gå,der har således f.eks været snak om at lave en 400
cc 4T klasse.Desuden er 600 cc allerede for nuværende en særdeles stor
klasse og så dyr behøver den heller ikke være,man kan sagtens hente
f.eks en R6 i Tyskland til en ca. 30-35 kkr.De egentlige 2T
racerklasser ala dem du kan se i GP har alle dage også i DK været
meget dyre at køre og dermed forbeholdt de få.

Fra : Armand

Dato : 21-02-03 00:34

Michael K. S. <MichaelKS@image.dk> skrev i en

> [...]
> De egentlige 2T racerklasser ala dem du kan se i GP har alle dage også i
> DK været meget dyre at køre og dermed forbeholdt de få.

Og det er over 15 år siden ('87?) at man lukkede 500-klassen af samme grund!
BTW: Seneste danske 500-mester var Claus Wullf.

--
Armand.

Fra : Richard

Dato : 20-02-03 17:37

bo-gsx-R wrote:
> begynder vi så ikk at ha et problem i dk? mht. at der kun
> er 1 bane som kan håndtere mere end de små klasser??

Har vi ikke allerede et stort problem, nemlig at der ingen rr-bane er
øst for lillebælt?

--
Richard Pade, Sorgenfri, DK

Fra : Armand

Dato : 21-02-03 00:35

Richard <richardPUNKTUMpade@mail.dk> skrev i en

> Har vi ikke allerede et stort problem, nemlig at der ingen rr-bane er
> øst for lillebælt?

Københavnerne er da de danskere der har nærmest til, og størst udvalg af
asfaltbaner!
Det kræver ganske vist at man krydser Øresund, derved at Knutstorp ligger
ved Växsjö, og Falkenberg imellem Varberg og Halmstad!
I sin navlebeskuenhed bør man tillige prøve at se hvor langt en typisk tysk
RR-pilot skal køre for at komme rundt til de forekommende tyske mesterskaber
:-/

--
Armand.

Fra : Mikkel Christensen

Dato : 21-02-03 08:34

"Armand" <armand@mc-chaufforerne.dk> writes:

> Richard <richardPUNKTUMpade@mail.dk> skrev i en

> Københavnerne er da de danskere der har nærmest til, og størst udvalg af
> asfaltbaner!

Og dem vi har herovre (i Jylland) må man jo ikke ikke køre på
alligevel...

Fra : Richard

Dato : 21-02-03 12:22

Armand wrote:

> [...]
> Det kræver ganske vist at man krydser Øresund, derved at Knutstorp ligger
> ved Växsjö, og Falkenberg imellem Varberg og Halmstad!

Godt nok for de der vil se løb, men for den der vil træne jævnligt er
det altså længere og dyrere end lige at køre til fx Midstsjælland eller
hvor nogen nu kunne finde plads til en bane, hvis viljen var til stede
blandt klubber og investorer.

Roskilde Ring er savnet - at den aldrig blev erstattet er formentlig en
af grundene til, at banesporten har så få udøvere herovre på Hovedøen.

> I sin navlebeskuenhed bør man tillige prøve at se hvor langt en typisk tysk
> RR-pilot skal køre for at komme rundt til de forekommende tyske mesterskaber
> :-/

Ja, men det ville en bane på Sjælland da kun hjælpe på - i det mindste
en smule ;)

--
Richard Pade, Sorgenfri, DK

Fra : Michael K. S.

Dato : 20-02-03 16:45

On Thu, 20 Feb 2003 16:08:04 +0100, "bo-gsx-R" <gsx-r@ofir.dk> wrote:

>naa det er nu ikk så slemt når den er hurtigst på banen

Kan du ikke være ligeglad med det,der kører du jo alliwl aldrig
),desuden så læs det hele ikke,de fleste løb er ikke kun en omgang
lange vel ) og derfor er det af afgørende betydning hvilken een der
kører bedst og det er ikke en Gixxer vel ? Men den er sikkert sjov nok
omend ikke særlig letkørt i forhold til de andre...

>ingen har sagt det skulle være let arbejde at køre på bane.

Det er det forsåvidt heller aldrig,men ligefrem hard work,det må det
heller ikke være,hvis man skal kunne køre 20-30 hurtige omgange i
træk.

>de skulle hellere se at få lavet en honda v5 til gaden som
>erstatning og viderudvikling af de nuværende 1000ccm'er.
>der alle har R4.

Det bliver ikke en erstatning,men Honda har lidt lovet en
GP-replica,så tæt på Rossi's cykel som muligt,men det bliver nok ikke
en du får råd til - anslået pris uden afgift £ 50,000 i relativt få
eks. og skal kun vise hvad de kan rent teknisk.Derimod kan der komme
andre V5 - applikationer,lovet er en 2005 Blackbird afløser med
V5.Afløseren for Firebladen er klar,den har foreløbig fået navnet
RCB1000 og er en 1000 cc R4,der skal indsættes i SBK....

Fra : Brian W.

Dato : 20-02-03 17:17

En blackbird med V5 motor???? hmm aaaddder .... jeg så hellere at de bankede
motoren på 1200 ccm, så den fik endnu mere sejtræk, bedre brændstoføkonomi,
måske en lidt højere topfart da kubikken stiger lidt, og flere heste. Bare
lige for at vise tænder overfor kawasiksaki, og hiace-busaen. se det kunne
være interresant. Men det kommer næppe, og nu snakker du om en V5 ???? Nu
har jeg aldrig kørt på en V motor, men hordan vil den mon føles med 290 på
klokken, fremfor en rækkemotor?????

--

Med Venlig Hilsen
Brian Laursen

http://dfm.divvy.dk/?id=155

Fra : Rune Larsen

Dato : 20-02-03 20:37

Brian W. wrote:

> [...]
> bankede motoren på 1200 ccm, så den fik endnu mere sejtræk, bedre
> brændstoføkonomi, måske en lidt højere topfart da kubikken stiger lidt, og

Er det ikke problemet med motorcykel-industrien i en nøddeskal, hele tiden
flere kubik og flere heste.
Vi er nogen stykker der godt kunne tænke sig nogen små lette maskiner som
ikke absolut kan runde 200 på 7s men derimod kan kastes rundt som en cykel.

/Rune

Fra : Rune \(Bandit600R\)

Dato : 20-02-03 21:59

> Vi er nogen stykker der godt kunne tænke sig nogen små lette maskiner som
> ikke absolut kan runde 200 på 7s men derimod kan kastes rundt som en
cykel.

Hej Rune

Er det ikke muligt med en 161kg tung ZX-6R ?

--
Rune
http://bandit600.netfirms.com

---

Fra : -V-

Dato : 20-02-03 17:23

Michael K. S. wrote:

> Afløseren for Firebladen er klar,den har foreløbig fået navnet
> RCB1000 og er en 1000 cc R4,der skal indsættes i SBK....

Er det ikke dumt, at kalde den det samme som en endurance-racer fra
halvfjerdserne?
Skal den ikke istedet hedde RCV1000? Det tror *jeg* altså....

-V-

Fra : Michael K. S.

Dato : 20-02-03 17:41

On Thu, 20 Feb 2003 17:23:24 +0100, "-V-" <Diplomaten@snotmail.com>
wrote:

>Er det ikke dumt, at kalde den det samme som en endurance-racer fra
>halvfjerdserne?

Måske netop derfor

>Skal den ikke istedet hedde RCV1000? Det tror *jeg* altså....

Der tror jeg til gengæld ikke,måske hvis det var en V-konfig,men det
bliver det angiveligt ikke i første omgang i hvert fald.Se evt. lidt
om det her :

http://213.237.66.161/RCB1000-2004.jpg

På sigt kommer der nok en V-konfig 1000'er fra Honda,dem kan de jo
bedst li' og har stor erfaring med,jeg vil hellere ha' en 400-500 cc
V4'er tak.

Fra : -V-

Dato : 20-02-03 17:55

Michael K. S. wrote:

> Der tror jeg til gengæld ikke,måske hvis det var en V-konfig,men det
> bliver det angiveligt ikke i første omgang i hvert fald.Se evt. lidt
> om det her :

Jup, point taken - tak.

Fandt selv dette: http://makeashorterlink.com/?K6BE21983

Har ikke læst artiklen endnu, men det ser ud til at du har ret mht.
layoutet.
Jeg synes dog stadig at valget af modelnavnet er tåbeligt. Det vækker måske
minder blandt enduranceafficionados, men er det virkelig det, som Honda
ønsker at signalere. (og ja, jeg ved godt at endurance er hårdt for
materiellet, og derfor bliver betragtet som den ultimative test yadiyada...
)

Jeg troede egentlig, at Honda havde lagt deres V-konfig lidt på hylden igen,
men de vil mæske parre den med nogle erfaringer fra V5 GP-konceptet?
Surt, at miste al erfaringen fra VF/VFR-serierne.

-V-

Fra : -V-

Dato : 20-02-03 18:43

-V- wrote:
> Fandt selv dette: http://makeashorterlink.com/?K6BE21983

Det var selvfølgelig detteher, der var pointen i mit indlæg...

http://www.superblackbird.com/929/04_rcb1000.jpg

-V-

Fra : Jens Jacob Bager Jen~

Dato : 21-02-03 07:20

> Kan du ikke være ligeglad med det,der kører du jo alliwl aldrig.

Av Av Av!!! *LOL* Stakkes bo er helt ude til tælling. Bare fordi man er den
stereotypiske Gixxer ejer skal man have hårde verbale tæsk på DFM Hvis
man nu er glad for sin gixxer skal man da have lov til at trække det ud af
den test man vil. Jeg synes da det er ok at konkludere en Gixxer 600 er
bedst, selv om den tabte.

Jeg synes det er helt normalt at ville sætte turbo på en Gixxer 750 når man
alligevel har kørt _flere_ måneder på den. HPX dækkene skal den da også
have, den er jo hurtig!

--
Mojn
Jens Bager Jensen

Fra : Armand

Dato : 21-02-03 17:00

Jens Jacob Bager Jensen <news@abl1926.dk> skrev i en

> [...]
er ok at
> konkludere en Gixxer 600 er bedst, selv om den tabte.

Hæ!
Er dét da ikke essensen i enhver test, endsige sammenligningstest: Man vil
altid kunne trøste sig omkring det positive der er nævnt omkring ens
foretrukne
model!?
Ude i klubberne ville samværet omkring baren ihvertfald være noget
kedeligere hvis der ikke fandtes så meget som én test at diskutere (ud fra
hver sin opfattelse)

--
Armand.

Fra : bo-gsx-R

Dato : 21-02-03 21:19

> [...]
> Er dét da ikke essensen i enhver test, endsige sammenligningstest: Man vil
> altid kunne trøste sig omkring det positive der er nævnt omkring ens

klart, jeg kunne bestemt godt tænke mig at se en test af 1999 årg. mod.
mod 2003'ere i 600ccm klassen.

bo-gsxR

Fra : bo-gsx-R

Dato : 21-02-03 21:07

> Av Av Av!!! *LOL* Stakkes bo er helt ude til tælling. Bare fordi man er
den
> stereotypiske Gixxer ejer skal man have hårde verbale tæsk på DFM

( mit navn starter med B, men det er ikk "brian"

> [...]
> den test man vil. Jeg synes da det er ok at konkludere en Gixxer 600 er

læs lige mit svar på hans svar, jeg forsvarer blot en mc som var hurtigst på
en bane test. i det her tilfælde synes jeg ( se andet sted i tråden ) at
det er pusigt at en "gammel" mc, som ikk har været hurtigst de forrige år,
nu er blevet den hurtigste i bane test, mod nyopdaterede mod. som
skulle alle være blevet meget mere RR ligende.

> Jeg synes det er helt normalt at ville sætte turbo på en Gixxer 750 når
man
> alligevel har kørt _flere_ måneder på den. HPX dækkene skal den da også
> have, den er jo hurtig!

jeg må nok hellere indrømme at jeg synes en turbo kværn lyder fed
at køre på: stille og rolig ved normal kørsel, men "eksplodere" når
man vrider rullen. Det er sku det jeg leder efter

hvis jeg kan få et dæk med godt greb, men flere km. end de 5-8k km.
der er i de andre, så køber jeg sku da det!
og næ den er ikk hurtigere end andre mc'er, men ved lige-ud
kørsel har jeg sku aldrig oplevet mangel på greb i tørt føre.
så midt på dækket må det sku gerne være hårdere.
og så mægtigt blødt på siden.

Har du prøvet macadam 100x ??

bo-gsxr

Fra : Jens Jacob Bager Jen~

Dato : 22-02-03 12:09

> læs lige mit svar på hans svar, jeg forsvarer blot en mc som var hurtigst

> en bane test. i det her tilfælde synes jeg.

Mmm. Glem de teste. De moderne 600'er ligger så tæt så at snakke om en
vinder er tæt på nonsens. Hvis du havde kørt på bane og fik lidt erfaring i
den retning vill du lære at chaufføren er klart den største faktor på et
hold af cykler der egenskabsmæssigt ligger så tæt som dem vi diskuterer her.

Jeg fortæller lige en lille historie.
En fyr jeg kender skulle købe sin første MC. Han brugte uendelig lang på at
læse alt litteratur om emnet, han skulle nemlig vælge den rigtige MC så han
kunne køre fra alt og alle. Han ville køre på bane og blive licens kører
samt give drengene baghjul på de små snoede iført en prøveplade. Han vælger
så i sin uendelige visdom en Mille R. Den er nemlig fed og har letvægtsfælge
og öhlins for og bag std. Nu havde han maskinen der bare kunne det hele.
1000cc og 180 bagdæk. Sådan! Han tager sit kørekort, køber en prøveplade og
kører på sin første tur med de hårde racerdrenge ud til Ganløse på sin
fabriksnye Mille R. Han ligger bag ved en karl på en alm Mille. Da en Mille
R er en bedre MC end en Mille så ved han, at så længe han holder sig bag den
alm Mille, så holder han sig inden for grænserne. Der første rigtigt skarpe
sving de når kører Mille R helten i grøften og smadrer sin Mille R pænt.
Mille R drengen er forvirret. Hvorfor kørte han i grøften når den underlegne
Mille ikke gjorde, Hans MC er jo bedre? På samme dag vælter har i alt tre
gange. Et par dage senere styrter han igen under wheelie træning, som han
selv kaldte det. Han mumlede noget om at han satte forhjulet ned på et
kloark dæksel. Year right!
Morale. Det er dig der kører. Motorcyklen er kun et værktøj.
Formlen for at køre stærkt er
1. god chauffør
2. gode dæk
3. god MC

> hvis jeg kan få et dæk med godt greb, men flere km. end de 5-8k km.
> der er i de andre, så køber jeg sku da det!
> Har du prøvet macadam 100x ??

Jeps. I tørt vejr og med dæk der er kørt godt varme er de ok. De slipper
ikke, men de giver ikke den samme ro over kørslen som et sæt sportsdæk.
I andet en optimale forhold begynder filmen at knække. Stoppies med kolde
dæk er ikke en leg. Der kommer nemt en 1M blokeret forhjul ud af det i
stedet for en løftet bagende. Vådt føre er heller ikke dets livret. Altså
reserverne er rigelige til almindelig nisse-kørsel i alt slags vejr. Skal
man lege, altså trække knæ, lave stoppies o.l. så anbefales det at gøre det
på tør vej og med varme dæk (15km kørsel).
At du køber en MC til 120,000kr og så sparer 1100kr på et bagdæk fatter jeg
ikke. Mit indtryk af dig er at du stiller krav til dine dæk, og derfor så at
købe et touring dæk er kun at gøre dig selv en bjørnetjeneste.

Fra : bo-gsx-R

Dato : 22-02-03 13:50

> At du køber en MC til 120,000kr og så sparer 1100kr på et bagdæk fatter
jeg
> ikke.
( sorry men jeg gav 120.000kr. det er en slat mere

jeg vil ikke køre på et sæt dæk, der som du siger nok
får mig til at smide kværnen til 120k.
men hvis jeg kunne slippe med 17,75,- for et sæt sprit nye
pilot sport med super greb og 50.000km i sig, så snupper
jeg det
Men ok det lykkes nok ikk som jeg så småt er ved at forstå.
så pilot sport blir nok valget.

bo-gsxR

Fra : Jack Jensen

Dato : 24-02-03 14:44

"bo-gsx-R" <gsx-r@ofir.dk> wrote in message news:b37re1$49q$1@sunsite.dk...
> [...]
> jeg det
> Men ok det lykkes nok ikk som jeg så småt er ved at forstå.

Prøv også at kigge på Pilot Road - det er et kanon dæk.
Også Selica-blanding som Pilot Sport.
Men holder længere uden at det går ud over vejgrebet.
Mvh
Jack

Fra : Claus Rittig

Dato : 22-02-03 15:03

"Jens Jacob Bager Jensen" <news@abl1926.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> den retning vill du lære at chaufføren er klart den største faktor på et
> hold af cykler der egenskabsmæssigt ligger så tæt som dem vi diskuterer

Det er simpelthen så rigtigt (og vigtigt) at det er rystende!

Præcis det samme gør sig gældende når der testes Motocross og enduro racere,
og den slags tests læser jeg en del af. Jeg Kan nu alligevel nogen gange
bruge testene til noget, og jeg tror mine forhold kan overføres på jer
sportscykel-hoveder:
Hold øje med tests der beskriver testerne! Nogle gange er der en lille
meritoversigt på hver testkører, og kan du finde en testkører i testen der
ere ca. samme statur, vægt, erfaring og niveau som du selv, så er det hans
udtalelser du skal tillægge størst vægt! Nogle cykler er nemlig bedst egnede
til kørere under 70kg og andre til kørere over 90kg, og det kan godt gå hen
og være vigtigt. Nogle cykler er gode til eksperter, mens vi andre finder
dem underlige at køre på, mens nogle cykler dømmes ringe af VM-kørere
mens/fordi de er perfekte til "B-klasse" kørere.

Rittig

Fra : bo-gsx-R

Dato : 21-02-03 20:36

> Kan du ikke være ligeglad med det,der kører du jo alliwl
> aldrig

niks, men jeg kunne være ligeglad da jeg ikk har en
gsxr600'02. Jeg forsvarer den skam ikk fordi jeg nu kører
suzi selv, jeg ville nok også have forsvaret den da jeg
havde en vfr!

jeg synes blot at det er underligt at selv om de er så letkørt
alle de nye, med deres ny opdateringer a la usd.gaffel,
"super"-bremser, fantastisk affjedring og momentstærke
motorer - at de så bliver slået i en banetest mod en uopdateret "taber"
fra sidste år!!
suzukien vandt ikke i bane test' de andre år, mod de forgående
modeller!! men gør det nu mod de nye... hmm så det burde
faktisk betyde at de gamle modeller er hurtigere end de nyere!
Der må jo være et eller andet godt ved den der gsxr600,
siden den med sine ( ifølge testen ) dårlige bremser, affjedring,
motor uden bundtræk - alligevel slagter de andre der er så
"gode"...??? !!!
De har jo ( ifølge pressen ) satset meget mere på raser-delen
på de nye gade-600'ere, nye motordele og alt muligt men
de er ikke blevet en dyt hurtigere blot slået af en "gammel"
model på banen. så hvad er det lige der er blevet bedre?
Komforten... tjaa, men det er vel ikk derfor man køber en
R6?

> [...]
> andre V5 - applikationer,lovet er en 2005 Blackbird afløser med
V5.Afløseren for Firebladen er klar,den har foreløbig fået

det var da ærgeligt, så sker der jo ikke rigtigt noget nyt på
gade-mc-plan, de næste par år
blot små forbedringer af "gammel" teknik.
det ville være rart ( imo ) med en v-motor med tilsvarende
hk som 1000ccm R4 mod.

bo-gsxR 750 '99

Fra : Michael K. S.

Dato : 21-02-03 20:59

On Fri, 21 Feb 2003 20:35:37 +0100, "bo-gsx-R" <gsx-r@ofir.dk> wrote:

>motorer - at de så bliver slået i en banetest mod en uopdateret "taber"
>fra sidste år!!

Læs nu hvordan testen er foretaget ikke,det eneste de har trykt er den
hurtigste af 8 omgange for hver af cyklerne foretaget af samme
fører,der er ikke tale om de andre bliver "slået",dertil er der for
mange variable og een omgangstid (en bane eller for den sags skyld en
fører) er _ikke_ repræsentativ som udtryk for banekapacitet, hverken
den ene eller den anden vej - Det har du så åbenbart ikke helt
forstået endnu,men herregud hvis det nu engang er _din_ konklusion på
det du har læst så fred med det....

>det var da ærgeligt, så sker der jo ikke rigtigt noget nyt på
>gade-mc-plan, de næste par år

Hmmm det er jo kun noget af det der kommer,forhindrer da ikke at der
kommer en masse andet både fra Honda,men da sandelig også fra alle de
andre...

>blot små forbedringer af "gammel" teknik.
>det ville være rart ( imo ) med en v-motor med tilsvarende
>hk som 1000ccm R4 mod.

Bare rolig det skal nok komme indenfor de næste 2-3 år....

Fra : bo-gsx-R

Dato : 21-02-03 21:17

> [...]
> den ene eller den anden vej - Det har du så åbenbart ikke helt
> forstået endnu,men herregud hvis det nu engang er _din_ konklusion på

jeg konkludere at ud af alle de mange omgange, så var der ikke en
af de andre mc'er, der kunne sætte en tid hurtigere end suzuki'en.

> Bare rolig det skal nok komme indenfor de næste 2-3 år....

og det vil så betyde at om 5 år har jeg så råd til en af dem

bo-gsxR '99 med rolator og bone lock

Fra : Michael K. S.

Dato : 21-02-03 21:40

On Fri, 21 Feb 2003 21:16:31 +0100, "bo-gsx-R" <gsx-r@ofir.dk> wrote:

>jeg konkludere at ud af alle de mange omgange, så var der ikke en
>af de andre mc'er, der kunne sætte en tid hurtigere end suzuki'en.

Og det har du da så også helt ret i ,men det i sig selv betyder ikke
at de andre bliver slået vel (Lidt polemisk men - hvem vinder et
løb,den som har hurtigste omgangstid eller den som kommer først i mål)
?? Det er der filmen knækker for dig ,hvis du nu selv havde lidt
baneerfaring ville det nok være noget nemmere at forstå.

Tværtimod hvis du også læser teksten så kan du se at de stadig mener
at den er hurtig på en bane og good fun,men alt for hårdt arbejde i
forhold til de andre,så i det lys _er_ der tale om et fremskridt,man
kan nok diskutere hvor stort eller lille det er,men i denne test lades
der i det mindste ikke megen tvivl tilbage - Gixxeren er for dem
samlet set "old hat"...Der skal såmænd nok være/komme andre med en
anden mening.

Fra : bo-gsx-R

Dato : 22-02-03 00:02

(Lidt polemisk men - hvem vinder et
> løb,den som har hurtigste omgangstid eller den som kommer først i mål)
> ?? Det er der filmen knækker for dig

øv - så bliver jeg sku nok nød til at bukke mig lidt
ham der vinder et 100 m. ( løbe ) løb for sku nok tæsk
på marathon strækningen. det var vist det jeg sku ha tydet ud af testen.

> [...]
> kan nok diskutere hvor stort eller lille det er,men i denne test lades
> der i det mindste ikke megen tvivl tilbage - Gixxeren er for dem

det vil jeg også gi dig ret i. i performance bike er de dog lidt mere
diplomatiske. de kårer ikk nogen bestemt som vinder, men nævner
blot deres personlige favorit.

Det er jo et af problemerne i denne tid, i mange sportsgrene også.
tingene er blevet så gode, at det er bitte små ændringer der
gør forskellen.

Bo- GsXr

Fra : Michael K. S.

Dato : 22-02-03 00:21

On Sat, 22 Feb 2003 00:01:35 +0100, "bo-gsx-R" <gsx-r@ofir.dk> wrote:

>det vil jeg også gi dig ret i. i performance bike er de dog lidt mere
>diplomatiske

Lidt anden stil i det blad ja,sjovt nok er det jo ellers lidt mere et
"loon" magasin hvis seriøsitet ikke altid er lige stor,men læg mærke
til at det er nøjagtig samme data som MCN benytter så de har vist i et
ukendt omfang samarbejdet om testen,ham der har testet omgangstider
(RR-kører) er den samme i begge test på samme bane,og han har iøvrigt
også CBR'eren som vinder

> de kårer ikk nogen bestemt som vinder, men nævner
>blot deres personlige favorit.

De nævner hver en rækkefølge ikke - 3 ud af 4 har CBR'eren som nr. 1
den sidste den som nr. 2.. ..men igen det er jo kun en test,man vælger
selv hvor meget af det man kan bruge.

>Det er jo et af problemerne i denne tid, i mange sportsgrene også.
>tingene er blevet så gode, at det er bitte små ændringer der
>gør forskellen.

Det er der forsåvidt ikke så meget nyt i på 600-siden,sådan har det
været længe,...konkurrencen er ultrahård,så der skal ikke så meget til
for at dumpe ned ad rangstigen....

Fra : bo-gsx-R

Dato : 22-02-03 00:36

> men læg mærke
> til at det er nøjagtig samme data som MCN

jep, der er også altid reklamer/annoncer i pb for mcn.
så der er nok lidt sammenarbejde og at låne lidt fra
hinnanden eller sådan noget

jeg kan nu ellers godt li bladet da de gør meget ud
af det samme som "chopper-custom" bladende, blot
med sports maskiner.
styling og tuning
pyt med om det kan bruges til andet end at kigge på og
spille smart med når man hænger ud....
Lige noget for mig

bo-GsxR som hvis der var penge til det, gejlet og tunet

Fra : Rune Larsen

Dato : 20-02-03 20:33

Michael K. S. wrote:

> [...]

> den 600 4T serie der nok snart afløser 250 2T i GP-sammenhæng,og det
> kunne jo ret nemt gå hen og blive den næste "hotte" ting.

Fscking w*nkers....

/Rune

Fra : bo-gsx-R

Dato : 21-02-03 21:32

> *LOL* det gør ræddi-ræddi ondt at se Gixxeren ned på sidstepladsen

hov nu når jeg tænker mig lidt om, så skrev jeg bl.a. for
1-2 måneder siden, at jeg mente kawa'en ville vinde pga.
hk og affjedringen.

så det er ikke pga. det er ikke er suzi'en der vandt.

bo-gsxR

Fra : Michael K. S.

Dato : 21-02-03 21:45

On Fri, 21 Feb 2003 21:31:35 +0100, "bo-gsx-R" <gsx-r@ofir.dk> wrote:

>hov nu når jeg tænker mig lidt om

Ja - prøv det )

>, så skrev jeg bl.a. for
>1-2 måneder siden, at jeg mente kawa'en ville vinde pga.
>hk og affjedringen.
>
>så det er ikke pga. det er ikke er suzi'en der vandt.

Næh,men læs lige det du selv citerer ik' ,det er ikke vinderen vi
taler om men sidstepladsen

Iøvrigt fik du så heller ikke (i henhold til denne test) ret med
hverken hk eller affjedring vel ??

Fra : bo-gsx-R

Dato : 22-02-03 00:05

> Ja - prøv det )

ska dit tastatur ikk snart ha en pause??

> Næh,men læs lige det du selv citerer ik' ,det er ikke vinderen vi
> taler om men sidstepladsen

er klokken ikk ved at være mange? grrr

> Iøvrigt fik du så heller ikke (i henhold til denne test) ret med
> hverken hk eller affjedring vel ??

nu ka det sku snart være nok! ska du ikk snart lave noget
fornuftigt??
))

bo-gSXr

Fra : Jack Jensen

Dato : 21-02-03 10:18

"bo-gsx-R" <gsx-r@ofir.dk> wrote in message news:b32o7n$7pv$1@sunsite.dk...
> [...]
> det var gsxr600 der var hurtigst, næsten med 1 helt sekund
> jeg har desværre ikke tider fra samme bane med de forrige

Prøv lige at læse artiklen.
Hondaen blev som den eneste testet i regnvejr!
De andre var heldige at blive testet i tørt føre.
Det står der højt og tydeligt.
Mvh
Jack

Fra : Michael K. S.

Dato : 21-02-03 11:36

On Fri, 21 Feb 2003 10:18:24 +0100, "Jack Jensen" <jij@stibo-ds.com>
wrote:

>Prøv lige at læse artiklen.
>Hondaen blev som den eneste testet i regnvejr!
>De andre var heldige at blive testet i tørt føre.
>Det står der højt og tydeligt.

Ahem - fair skal være fair,Bo ref. til omgangstiderne på Cartagena og
da blev de alle testet i tørvejr af samme fører og så tæt på samme
betingelser for alle cykler som muligt,helt ens kan de aldrig blive og
tiderne kan derfor svinge lidt.Var Hondaen blevet testet i regnvejr
ville forskellen have været markant større til de andre cykler...

Da de derimod skulle teste tophastighed hjemme i UK på Bruntingthorpe
(nedlagt airstrip) blev Hondaen som den eneste testet i regnvejr og lå
dermed lidt under sit reelle potentiale.

Fra : Brian W.

Dato : 21-02-03 14:45

jajaja tag det nu lige lidt med ro. prøv f.eks at læse her :
http://www.2wf.com/articles/top_story/1FE7A6BA-1295-4ACC-8728-45B366F7961E.a
sp her ligger hondaen som nummer 3 i effekt... ????
DFM lavede på et tidspunkt en undersøgelse af landets forskellige
rullefelter til biler, og her var der 20% forskel fra den lavest målte
effekt til den størst målte effekt, på samme bil. hvordan ligger landet så
ikke med rullefelt til mc????.

Vi kan self ikke tage fra honda at den blev testet i regnvejr, hvilket
sikkert stiller den ringere end de andre, med ud fra 2 test på nuværende
tidspunkt står honda og kawasaki hver som vinder i effekt, og touring nyt
har "næsten" allerede kåret R6 som testvinder på baggrund af en testkørsel i
REGNVEJR i Spanien!!!!!

hvad faen sker der egentlig og hvad kan du regne med?????

Fra : Mikkel Christensen

Dato : 21-02-03 14:56

"Brian W." <Brian.wX@mail1.stofanet.dk> writes:

> [...]
> målte effekt til den størst målte effekt, på samme bil. hvordan
> ligger landet så ikke med rullefelt til mc????.

Tjoh, men så længe alle knallerterne bliver rullet på samme felt,
bør en eventuel fejlmargen jo påvirke alle cykler lige.

> [...]
> testvinder på baggrund af en testkørsel i REGNVEJR i Spanien!!!!!
>
> hvad faen sker der egentlig og hvad kan du regne med?????

Man kan jo som sådan ikke stole på noget som helst så længe det
gælder noget så subjektivt som "Hvilken MC er bedst".
Indrømmet; Honda har med garanti får bygget en rigtig, rigtig fin
maskine i deres nye CBR600, men tager man nu englændere er de
jo i forvejen meget glade for Honda 600'ere (og iøvrigt også
støresøster 929). MCTC's medlemsblad har jeg ikke nogen mening om,
men jeg kan forstå på snakken at Anders R. i forvejen godt kan li'
Yamahaer.
Der skal også nok være MC skribenter derude der i forvejen har
udpeget Kawa (eller måske endda Suzuki/Ducati/Triumph) som vinder
af årets 600 klasse.

Så den eneste man vel egentlig kan stole på når det kommer til
vurdering af motorcykler er... dig selv <taadaa>
Det er jo i sidste ende også dig der skal køre på den knallert
du nu vælger. Op i r*ven med om den blev nummer 1 eller 2 i en
forholdsvis ligegyldig test.

(PS. Gider du ikke lige tænke lidt over din citatteknik?)

Fra : Michael K. S.

Dato : 21-02-03 16:00

On 21 Feb 2003 14:56:22 +0100, Mikkel Christensen <mic@rrnord.dk>
wrote:

>Man kan jo som sådan ikke stole på noget som helst så længe det
>gælder noget så subjektivt som "Hvilken MC er bedst".

Næh for modspørgsmålet må jo være - bedst for hvem ??

> [...]
>maskine i deres nye CBR600, men tager man nu englændere er de
>jo i forvejen meget glade for Honda 600'ere (og iøvrigt også

Honda generelt tror jeg,specielt Bike UK har tit en vis undertone
),stortesten kommer iøvrigt i næste nr. men det har du vel allerede
set ,Performance Bikes har iøvrigt også Hondaen som nr. 1,hvilket
givet baggrunden sådan set ikke kan undre det helt store.

>Så den eneste man vel egentlig kan stole på når det kommer til
>vurdering af motorcykler er... dig selv <taadaa>

Akkurat,det kan tjene til lidt underholdning,men basere sit valg på en
test er halsløs gerning,lidt tendenser kan man måske nok udlede og se
om en given cykel byder på de kvaliteter man selv sætter højst -
that's about it - ud at prøve selv naturellement....

>Det er jo i sidste ende også dig der skal køre på den knallert
>du nu vælger. Op i r*ven med om den blev nummer 1 eller 2 i en
>forholdsvis ligegyldig test.

Nemlig !!

Fra : Mikkel Christensen

Dato : 21-02-03 16:18

Michael K. S. <MichaelKS@image.dk> writes:

> Næh for modspørgsmålet må jo være - bedst for hvem ??

Eller bedst til hvad?

> Honda generelt tror jeg,specielt Bike UK har tit en vis undertone
> ),stortesten kommer iøvrigt i næste nr. men det har du vel allerede
> set

Yeps. Det bliver, trods alt, lidt spændende for de var *meget*
glade for ZX6eren for et par numre siden, mens de også savler
heftigt over CBRen lige nu. Men jeg vil godt sætte en øl på
resultatet

> Akkurat,det kan tjene til lidt underholdning,

Og ikke mindst skabe diskussion, både her og i den lokale bar

> [...]
> kan man måske nok udlede og se om en given cykel byder på de
> kvaliteter man selv sætter højst - that's about it - ud at prøve

Jah, det ville jeg jo også helst. Men, mens en MC skribent synes at
Kawaen affjedring bagpå er alt for stram, mens en anden synes den er
"spot on", synes jeg det ofte er svært at udlede noget som helst.

Men nogen steder giver det jo Street point at køre på testvinderen...
Godt jeg kan lave en brænder på min MZ og give kameraet fingeren
samtidig

Fra : Michael K. S.

Dato : 21-02-03 16:43

On 21 Feb 2003 16:18:15 +0100, Mikkel Christensen <mic@rrnord.dk>
wrote:

> [...]
>glade for ZX6eren for et par numre siden, mens de også savler
>heftigt over CBRen lige nu. Men jeg vil godt sætte en øl på

Øl til Pizzaen uhmmm

>Og ikke mindst skabe diskussion, både her og i den lokale bar

Det er sådan set _det_ jeg mener med underholdning

>Jah, det ville jeg jo også helst. Men, mens en MC skribent synes at
>Kawaen affjedring bagpå er alt for stram, mens en anden synes den er
>"spot on", synes jeg det ofte er svært at udlede noget som helst.

Det har jeg nu set flere gange (Performance Bikes nævner det også),der
er 2 muligheder,enten er det en betinget refleks som de bare fyrer af
for det _er_ mange Kawa'er jo før blevet kritiseret for (specielt
visse ZXR750 og ZXR400-modeller),eller også ligger forskellen i til
hvad,de fleste jeg endnu har set mener klart at det _ikke_ spiller
helt til gaden - at det kan være et problem,mens folk så skilles
m.h.t. til banebrug hvor det lidt bedre kan gå an for nogle,eller
måske endda passer perfekt for andre.

>Men nogen steder giver det jo Street point at køre på testvinderen...

Hvis man ingenting selv kan eller vil,kan man jo altid læne sig op af
andre )

>Godt jeg kan lave en brænder på min MZ og give kameraet fingeren
>samtidig

He-he,jeg er også en lille smule ligeglad,jeg skal allertidligst ha'
en 600 næste år og egentlig vil jeg langt hellere ha' noget andet.

Fra : Mikkel Christensen

Dato : 22-02-03 00:19

Michael K. S. <MichaelKS@image.dk> writes:

> Øl til Pizzaen uhmmm

Jaja, du har altså allerede inden sæsonen starter indset at Katoh ikke
kommer i top 5?

Desuden er der heller ikke noget ved et væddemål hvor vi begge tipper
<host>... Honda.

[bagfjederen]
> [...]
> helt til gaden - at det kan være et problem,mens folk så skilles
> m.h.t. til banebrug hvor det lidt bedre kan gå an for nogle,eller

Enig. Både MCN og PB som du nævner har klaget over at den var alt
for stramt indstillet fra fabrikken. Jeg tror mest det er Kawa der
er faldet for "hypen" og leverer den sådan med vilje.
Så stram en fjeder må da være ægte racing

Fra : Michael K. S.

Dato : 23-02-03 13:50

On 22 Feb 2003 00:18:53 +0100, Mikkel Christensen <mic@rrnord.dk>
wrote:

>Jaja, du har altså allerede inden sæsonen starter indset at Katoh ikke
>kommer i top 5?

Øhh vinderen er det ikke i Top-5 ?

>Desuden er der heller ikke noget ved et væddemål hvor vi begge tipper
><host>... Honda.

Jeg er nu ikke ganske sikker,men okay skulle jeg gætte på een sååå...

> [...]
>er faldet for "hypen" og leverer den sådan med vilje.
>Så stram en fjeder må da være ægte racing

Men bemærk at der _var_ en cykel der passede perfekt på såvel gade som
bane (weird nok) så det kan altså lade sig gøre ik' ,Kawa UK har
dog også udsendt en alternativ opsætning i en servicemedd. så lidt har
de vel erkendt at det måske ikke var så heldigt.
Sjovt nok er der flere der nævner som en af de få "negative" ting
(eller i det mindste ting som de gerne ville ha' haft) ved CBR'eren -
Manglen på USD - men glemmer at nævne at Honda prøvede det og droppede
det igen,da det ikke gav den ønskede feedback,de fandt den for
stiv,noget kunne tyde på at det måske ikke var helt forkert,idet MCN
rater fronten som en måske 2 klasser bedre end Kawa'ens.....

Same deal med radial montering,prøvet og skrottet da det ikke gav
nogen forskel,så skal det på skal det nok mest være for blæreværdien
for squids'ne,meeen de køber jo også cykler så måske senere,man ved
aldrig .

Fra : Michael K. S.

Dato : 23-02-03 23:54

On Sun, 23 Feb 2003 13:50:17 +0100, Michael K. S. <MichaelKS@image.dk>
wrote:

>Øhh vinderen er det ikke i Top-5 ?

For at du lige skal få en chance til at spare op Mikkel...

http://www.motorcyclenews.com/racing/detail?sectionID=52628&documentID=164748&navID=37

Fra : Mikkel Christensen

Dato : 25-02-03 09:08

Michael K. S. <MichaelKS@image.dk> writes:

> For at du lige skal få en chance til at spare op Mikkel...
>
> http://www.motorcyclenews.com/racing/detail?sectionID=52628&documentID=164748&navID=37

Bah - Humbug! Sådan en pro-japansk sprøjte

Doktor Rossi skal nok sætte den knajt på plads.

Fra : Michael K. S.

Dato : 21-02-03 16:19

wrote:

>(og iøvrigt også støresøster 929).

Pssst Mikkel,det er altså en 954 nu om dage,....sålænge det varer.

Fra : Mikkel Christensen

Dato : 21-02-03 16:24

Michael K. S. <MichaelKS@image.dk> writes:

> Pssst Mikkel,det er altså en 954 nu om dage,....sålænge det varer.

Aargh ja, det er det da også. Oprindeligt stod der faktisk 9xx
fordi jeg ikke kune huske hvor meget de var nået op på. Noget
tyder på at jeg skulle have ladet det være sådan

Fra : Armand

Dato : 21-02-03 17:59

Brian W. <Brian.wX@mail1.stofanet.dk> skrev i en
> [...]
> rullefelter til biler, og her var der 20% forskel fra den lavest målte
> effekt til den størst målte effekt, på samme bil.

K&N importøren har dén liste liggende på sit site:
Link: http://www.knfilter.dk/data/facts/dot_factsrullefelt.htm

--
Armand.

Fra : RacerNiels

Dato : 22-02-03 20:00

Jeg synes I er en flok svanse!!
SV650 skulle ha vundet, for den har jeg

~S FAU~

Niels
www.sqzuki.subnet.dk

Fra : Michael K. S.

Dato : 22-02-03 20:00

On Sat, 22 Feb 2003 20:00:13 +0100, "RacerNiels"
<d991793@student.dtu.SKRID.MAKKER.dk> wrote:

>SV650 skulle ha vundet, for den har jeg

Kondolerer !!

Fra : Jens Jacob Bager Jen~

Dato : 22-02-03 20:03

> SV650 skulle ha vundet, for den har jeg

Bare ærgerligt den kun går på to....

Fra : Armand

Dato : 23-02-03 13:06

> Bare ærgerligt den kun går på to....

Jup!
Og se lige hvordan at en 749'er klarer sig blandt dét selskab, førend at man
tillægger sin SV'er nogen chance :-|

--
Armand.
(der dog ikke har læst testen hverken som hardcopy eller download'et, men