svensk tv3 i morgen: ghostrider
Fra : bo-gsx-R

Dato : 19-02-03 22:12

på svensk tv3 kl.2100 kommer der efterlyst,
og det sku handle om hvad politiet vil gøre ved
"get away in stockholm" og "ghostrider" og lignende.

bo-gsxR

Fra : Thomas Jensen

Dato : 19-02-03 23:06

> og det sku handle om hvad politiet vil gøre ved
> "get away in stockholm" og "ghostrider" og lignende.

stadig vild med "The Castle Siege" hvor ghostrider laver burnout forbi det
slot

Thomas Jensen
XJ600s div ´96
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=11
just because you're paranoid.. don't mean they're not after you

Fra : Morten dahl

Dato : 20-02-03 00:32

"Thomas Jensen" <thomas@thomas-jensen.dk> skrev i en meddelelse

> stadig vild med "The Castle Siege" hvor ghostrider laver burnout forbi det
> slot

Jeps bare se ham soldaten der, han aner ikke rigtigt hvad han skal gøre, men
vælger at trække sit våben

-
Morten Dahl

Fra : Hans Joergensen

Dato : 20-02-03 14:24

Thomas Jensen wrote:
> stadig vild med "The Castle Siege" hvor ghostrider laver burnout forbi det
> slot

Nærmere betegnet det svenske kongehus :)

// Hans, der lige har fået en pææn højrepotte til RD'en ind af døren :)
--
http://ph33r.dk - It sucks :)

Fra : Megas

Dato : 20-02-03 04:30

bo-gsx-R wrote:
> på svensk tv3 kl.2100 kommer der efterlyst,
> og det sku handle om hvad politiet vil gøre ved
> "get away in stockholm" og "ghostrider" og lignende.
>
> bo-gsxR

Skriv lige et resumé til os stakler uden kabel/satelit.. :)

Jeg har Getaway 1 & 2 som .mgp (474mb) Nogen der vil bytte med 3´eren.?

--
Megas
---

Fra : Janner

Dato : 20-02-03 10:30

> Jeg har Getaway 1 & 2 som .mgp (474mb) Nogen der vil bytte med 3´eren.?
>

> --
Hey ja da har den som svcd men den fylder sgu noget i retningen af 800 mb.
Hvordan er din forbindelse kunne evt. smide den ud på min ftp. Men der er
sgu kun 256 ud Så det vil tage sin tid

Onkel Jan

Cbr 929 RR Snart på gaden

Fra : Megas

Dato : 20-02-03 14:34

Janner wrote:
> [...]
> 800 mb. Hvordan er din forbindelse kunne evt. smide den ud på min
> ftp. Men der er sgu kun 256 ud Så det vil tage sin tid

Hmm, jeg har kun en 256/128k/bit normalt, men hvis vi kan aftale noget kan
jeg booste den til 2mb/512kb en dag. Så går det da lidt hurtigere :) Hvis
man kigger ind i sådan en svcd, er det så ik en avi eller mpeg fil der
ligger på disken.?

Ellers har jeg en anden ide. Bor du på sjælland.? Jeg bor på Østerbro &
kører gerne langt for at få fingre i den film ;) & så ku du jo vise den
929RR også hvis du vil, det er jo en herlig raket

Fjern -NOSPAM- i min e-mail & send mig din email-adresse, så sender jeg mit
tlf-nr retur ok.?

--
Megas
---

Fra : Stig Thomsen

Dato : 20-02-03 21:37

Hej NG / Megas
Hvis du er interesseret , har jeg ca. 1,6 GB MC ting og sager (dog ikke
omtalte)
Kunne være interessant med lidt bytteri

M.v.h.

Stig Thomsen
4690 Haslev

Fra : BoS

Dato : 20-02-03 10:24

"bo-gsx-R" <gsx-r@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> på svensk tv3 kl.2100 kommer der efterlyst,
> og det sku handle om hvad politiet vil gøre ved
> "get away in stockholm" og "ghostrider" og lignende.
>
> bo-gsxR

Hvad tid?!?!?!?!?! Jeg kan ikke finde programmet på deres hjemmeside. Er det
"Efterlyst"?

mvh Bo

Fra : bo-gsx-R

Dato : 20-02-03 11:41

> Hvad tid?!?!?!?!?! Jeg kan ikke finde programmet på deres hjemmeside. Er
det
> "Efterlyst"?

hej Bo - prøv lige at læse teksten en gang til
jeg fandt tidspunktet på jubii, og klikkede på deres link til
"jubii tv-program" der er et link til tv, oppe i den gule
spalte.

Bo-gsxR

Fra : BoS

Dato : 20-02-03 14:27

> hej Bo - prøv lige at læse teksten en gang til
> jeg fandt tidspunktet på jubii, og klikkede på deres link til
> "jubii tv-program" der er et link til tv, oppe i den gule
> spalte.

Dough!!! Jeg nåede slet ikke at se de små detaljer i indlægget. Søgte straks
ind på TV3s side...

mvh Bo