brugte banedæk
Fra : b.jeppesen

Dato : 19-02-03 20:59

Hej derude!
Er der nogen som ligger inde med gadedæk der har været brugt på bane i
størrelserne
120/70/17 w270km/h
180/55/17 w270km/h
uanset mærke!
Mvh Bjørn

cbr 1k

http://www.kandu.dk/

Fra : D@n Dethlefsen

Dato : 20-02-03 01:05

> Hej derude!
> Er der nogen som ligger inde med gadedæk der har været brugt på bane i
> størrelserne
> 120/70/17 w270km/h
> 180/55/17 w270km/h
> uanset mærke!

Jeg har et Michelin Pilot Race med ca. 70-80% mønster (har kun brugt det på
gaden)
Kontakt mig via mail hvis det skulle havde interesse

Dan - DMCN#561
(Ducati 748 + MZ TS250/2)
Harro læderdragt i størrelse 56 til salg, :
http://www.dethlefsens.dk/salg_mc/laedertoej/harro.htm

Fra : D@n Dethlefsen

Dato : 20-02-03 01:07

> Jeg har et Michelin Pilot Race med ca. 70-80% mønster (har kun brugt det

> gaden)

Ups....det er et bagdæk 180/55-17

Fra : Brian Luckow

Dato : 20-02-03 06:40

> på

Det er bestemt ikke velegnet til gadebrug. Rigtig mange er røget på røven
pga. det dæk, det skal nemlig varmes godt op før det er effektivt, og så er
der jo heller ikke dækmønster på siderne af det dæk.

> Ups....det er et bagdæk 180/55-17

Det var jo også netop det han skulle bruge. :)

Mvh., Brian Luckow

Fra : D@n Dethlefsen

Dato : 20-02-03 18:06

> [...]
er
> der jo heller ikke dækmønster på siderne af det dæk.

Helt korrekt, og det burde jeg måske havde skrevet, men jeg ved jo ikke hvad
manden skal bruge dækkene til.
Desuden er dækket pillet af min Duc nu og står og venter på en trackday ;>)

> Det var jo også netop det han skulle bruge. :)

Samt et 120/70-17 - fordæk

Fra : Brian Luckow

Dato : 20-02-03 20:28

> Helt korrekt, og det burde jeg måske havde skrevet, men jeg ved jo ikke
hvad
> manden skal bruge dækkene til.

Øh... han spurgte jo efter et gadedæk, så mon ikke han skal bruge et dæk
til... gadebrug? ;)

> Samt et 120/70-17 - fordæk

Så er du gået op i profil, ikk'? For en 748'ere har vist 120/60 som
standard.
Er selv netop lige gået tilbage fra 120/60 til 120/70 på M900'eren, for de
Københavnske veje er sgu for hullede til så lav en profil.

Mvh., Brian Luckow