Fastgørelse af saddeltasker.
Fra : J&B

Dato : 19-02-03 20:01

Er der en her i gruppen som kan hjælpe mig? jeg har købt et par store flotte
saddeltasker hos Louis i Tyskland, det er sådan et par smid over
saddeltasker, men jeg kunne godt tænke mig at lave noget så jeg forholdsvis
nemt kan sætte dem på , og tage dem af igen. Jeg mener skille dem ad og så
på en eller anden måde sætte dem på hver for sig.Er der en som har en ide
jeg kan bruge. Min cykel er en Intruder VS 750 årgang 86.
MVH B.M.

Fra : Anders Majland \(Rep~

Dato : 19-02-03 22:05

> Er der en her i gruppen som kan hjælpe mig? jeg har købt et par store
flotte
> saddeltasker hos Louis i Tyskland

Er det kundsstof tasker så pas på udstødningen - de brander godt ...
http://www.majland.org/leo/blinker.html

/A

Fra : Allan Bjerregaard

Dato : 19-02-03 23:21

Jeg har også købt et sæt saddeltasker hos Louis. Jeg har tænkt mig at gå til
den lokale skomager og få ham til at sætte lynlås på i begge sider
umiddelbart ovenover taskerne. Efterfølgende vil jeg montere læderstykkerne,
som taskerne skal hænge i, under bagsædet, så de sidder fast permanent. Med
lynlåsene kan jeg nemt montere taskerne og tage dem af igen. Det bliver
muligvis nødvendigt at montere en bøjle for at hindre, at taskerne kommer
for tæt på baghjul og udstødning, men en sådan bøjle kan også købes hos
Louis.

Mine tasker skal monteres på en Virago 1100, men princippet er det samme.
Jeg har tidligere haft en Virago 250 hvor jeg monterede tasker efter samme
system, og det fungerede upåklageligt.

Venlig hilsen

Allan Bjerregaard