Udluftning - Fortsættelse
Fra : Thomas Buus Andersen

Dato : 19-02-03 19:19

Som skrevet i en tidligere tråd , havde jeg problemer med at få udluftet
bremserne på gixxeren. Bagbremsen fik jeg hurtigt taget på, og den fungere
bare.

Men nu har jeg siddet og bøvlet med forbremserne i gud ved hvor længe, og
den er stadig lige blød . Det er kun lige i den sidste cm ind mod håndtaget
den tager ved.
Eftersom jeg har prøvet så længe, så vil jeg spørge om der er en (mod
betaling selvfølgelig) ville slå snuden omkring min garage i Aalborg, så jeg
kan kigge med over skulderen.

Mvh Thomas

Fra : KubikH

Dato : 19-02-03 20:38

Hejsa
Prøv nu lige at sætte en kile eller lign imellem klodser og skiver.(Så
stemplerne er presset helt tilbage)
Ellers sker det tit at stemplerne "fjedrer" en lille smule frem og tilbage.
Det er mere end nok til at det næsten er umuligt at lufte ud.
Mvh
Niels

Fra : Tommy Fer

Dato : 19-02-03 21:55

> [...]
> Eftersom jeg har prøvet så længe, så vil jeg spørge om der er en (mod
> betaling selvfølgelig) ville slå snuden omkring min garage i Aalborg, så

Bliv *Ved.. har selv været der.. fæørste gang tog det mig vel 2 timer og 5
liter bremse væske

Når men ud over det, så er det min erfaring at selve hovedcylinderen
skider.... skiftede min til en fra en Gixxer 600... se det virkede... :d

mvh Tommy Fer

Fra : D@n Dethlefsen

Dato : 20-02-03 01:03

> [...]
> Eftersom jeg har prøvet så længe, så vil jeg spørge om der er en (mod
> betaling selvfølgelig) ville slå snuden omkring min garage i Aalborg, så

Da jeg luftede bremser ud på kone`s GSXR250, var det meget svært at få
luften udaf fordeleren (den der sidder under nederste gaffelbro), prøv at
løsne denne del så du kan komme til at stille den "lodret" så luft-boblerne
ikke bliver siddende i den. Desuden skal styret drejes til den ene side så
tilslutningen af bremseslange på masteren IKKE er det højeste punkt.

Dan - DMCN#561
(Ducati 748 + MZ TS250/2)
Harro læderdragt i størrelse 56 til salg, :
http://www.dethlefsens.dk/salg_mc/laedertoej/harro.htm

Fra : Hans Paulin

Dato : 20-02-03 01:25

D@n Dethlefsen wrote:
> Desuden skal styret drejes
> til den ene side så tilslutningen af bremseslange på masteren IKKE er
> det højeste punkt.

....på min gamle Honka 7½ plejede jeg altid liige at pille
forbremsegrebet af og tilte det, så den ku' komme til at "bøvse"...
Hans
Suzuki 1100 E(Z) -82

Fra : Jonas Holt

Dato : 25-02-03 19:49

> [...]
> betaling selvfølgelig) ville slå snuden omkring min garage i Aalborg, så jeg

Har du fået det klaret?
Ellers kan du lige sige til. Imorgen har jeg fri hele dagen indtil kl. 19

Husk at konvertere BINDESTREG til - i mailadresse

Jonas Holt & CBR600F2