Tank dæksel hvor findes det ?
Fra : RuneR \(TDM850\)

Dato : 19-02-03 12:58

Hejsa, jeg kigger efter et nyt tank-dæksel til min Yamaha TDM850 nogen som
ved hvor jeg kan finde sådan et til en billig penge, Fisker vil have den
nette sum af 825,-

Det har part nr 1JK-24602-13-00
Har kigget på google på part nr. samt "cap asy" men har ikke lige kunnet
finde et billigt sted hvor det kunne købes.

http://216.37.204.203/Yamaha_OEM/YamahaMC.asp?Type=13&A=62&B=23

Det er nr 32 det drejer sig om, men derinde koster det knap 114$ hvilket
også er knap 800,- danske hårdt beskattet kroner.

Måske en tysk hugger ligger inde med et dæksel, men jeg er løbet tør for
links til tyske huggere kan i hjælpe mig ?

MVH Rune
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=27

Fra : Jens Jessen

Dato : 19-02-03 19:22

Til den pris må det da være en kasse med 12 stk.
Journalist Jens Jessen (DJf)
Skanderborgvej 140, 8660 Skanderborg
Tlf. + 45 8657 7201 Fax. + 45 8657 7204
Mobil 2073 7471
E-mail: jens.jessen@get2net.dk

Fra : RuneR \(TDM850\)

Dato : 19-02-03 20:41

Jens Jessen wrote:
> Til den pris må det da være en kasse med 12 stk.

Desværre ikke, men spekulerer om det er standart Yamaha tankdæksel, ringede
til LC racing, han mente det var standart, og han ville have 350-400,- det
lyder meget mere fair i mine øjne, så jeg må se når jeg får TDM'en hjem fra
opstaldning

--
MVH Rune Rohleder
http://dfm.divvy.dk/rune_rohleder

Fra : Janner

Dato : 20-02-03 08:36

"RuneR (TDM850)" <ruro@get3net.dk> wrote in message
> [...]
> Har kigget på google på part nr. samt "cap asy" men har ikke lige kunnet
> finde et billigt sted hvor det kunne købes.

Jeps hos M & P England, finndes på www.mandp.com bestillings nummer 500317
som er taget fra deres katalog.

/Jan

Cbr929 R

Fra : RuneR \(TDM850\)

Dato : 20-02-03 08:55

Janner wrote:
> "RuneR (TDM850)" <ruro@get3net.dk> wrote in message

> [...]

Tusind tak ! Deres part nr. search virker dog ikke lige nu, og jeg kan ikke
lige hitte frem til hvor det ligger, men har skrevet dem en mail.

/Rune

Fra : Janner

Dato : 20-02-03 10:21

> Tusind tak ! Deres part nr. search virker dog ikke lige nu, og jeg kan
ikke
> lige hitte frem til hvor det ligger, men har skrevet dem en mail.
>
> /Rune

Nej det ved jeg fra mig selv ........ Se her hvad svar jeg fik da jeg
spurgte om lignende pr mail :

Hi Jan

Thank you for your e-mail. I do apologise some of

our part numbers are not recognised by our website.

Can I please suggest you call us on 0044 8705 703030

and discuss your requirements with one of our sales advisers.

Many thanks

Kind regards

Matt

Så tag og giv dem et kald .... De er gevaldigt flinke og der er ingen
dikkedarer med leveirng osv

Hygge

Jan

Fra : Mads Stetter

Dato : 20-02-03 19:35

> [...]
> ved hvor jeg kan finde sådan et til en billig penge, Fisker vil have den

HEjsa

Kig lige på http://www.mvh-online.de under neuteile!

Der har de et til yamaha, der er billede så du kan nok se om det passer
nogenlunde!

Det koster kun 42,5 euro

MVH Mads Stetter

Fra : Soren Lindholt