MZ forgaffel
Fra : Lars Blomgren Anders~

Dato : 18-02-03 23:17

Hej

Der skulle vel ikke være en (lykkelig) ejer af en MZ 250, af den type med
eger fælge og skivebremse, der kunne maile mig gaffelbenenes længte og
deres diameter evt. også længten på kronrøret.

På forhånd tak

Lars

lars_blomgren_andersen@Hotmail.com

Fra : Hans Joergensen

Dato : 18-02-03 23:41

Lars Blomgren Andersen wrote:
> Der skulle vel ikke være en (lykkelig) ejer af en MZ 250, af den type med
> eger fælge og skivebremse, der kunne maile mig gaffelbenenes længte og
> deres diameter evt. også længten på kronrøret.

Det er da sådan en Moller har?

// Hans
--
http://ph33r.dk - It sucks :)

Fra : Moller

Dato : 19-02-03 09:41

Hans Joergensen wrote:

> Det er da sådan en Moller har?

Nopes, det er en 251'er ... men han glemmer at sige om det er en ES TS
ETS ETZ eller noget, for f.eks. 30-22.028/1 FORGAFFELBEN, KOMPLET/STK
45 790.00Kr. er for 250 og 251 ETZ.
Nå, men jeg kender ikke liiiige målende, men tjek http://www.mzklub.dk
og deres mailings liste...

VH
Lars Molnit

Fra : Lars Blomgren Anders~

Dato : 19-02-03 17:31

Tja... Jeg ved afktisk ikke hvilken model det derjer sig om - men tak for
hjælpen.

Lars
Moller <news@molnit.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3e534326$0$6620$bc7fd3c@news.sonofon.dk...