highways.dk
Fra : Jens Didriksen

Dato : 18-02-03 20:58

Fandt lige denne her - måske interessant for dig?

http://www.highways.dk/

Didrik
www.harleyluja.dk

Fra : Armand

Dato : 19-02-03 20:34

Jens Didriksen wrote:
> Fandt lige denne her - måske interessant for dig?
>
> http://www.highways.dk/

Det tror jeg ikke - Jeg er ikke lige typen der er til Highway-kørsel!

--
Armand.

Fra : Richard

Dato : 19-02-03 20:47

Armand wrote:

> Det tror jeg ikke - Jeg er ikke lige typen der er til Highway-kørsel!

Åh men billederne af broerne og de andre kurver derinde er da meget pæne
;) - navnet bedrager, der er ikke meget US highway i den site.

--
Richard Pade, Sorgenfri, DK
Dk.fritid.motorcykel-info: http://dfm.divvy.dk/richard_pade

Fra : Armand

Dato : 20-02-03 00:07

Richard <richardPUNKTUMpade@mail.dk> skrev i en

> Åh men billederne af broerne og de andre kurver derinde er da meget pæne
> ;) - navnet bedrager, der er ikke meget US highway i den site.

Som smedesvend må jeg give mig ud fra sådant er fagligt argument!

Og jeg har da også været forbi og kigge:
Første bro jeg valgte viste sig at være Rømø-dæmningen

--
Armand.