MC Messe i århus!!!!
Fra : Torben Hansen

Dato : 17-02-03 17:02

Hvis der er noget der skulle kende noget til den MC i århus næste weekend,
vil jeg da gerne høre lidt mere om det, hvor det evt. finder sted osv....

det er jo rart der er lidt for os der ikke kom til Bella

2ben
Duc916
Vejle

Fra : Martin Withus

Dato : 17-02-03 22:45

"Torben Hansen" <radiospeak@radiospeak.dk> skrev i en meddelelse

> Hvis der er noget der skulle kende noget til den MC i århus næste weekend,
> vil jeg da gerne høre lidt mere om det, hvor det evt. finder sted osv....

Hajsa

Jeg har været lidt rundt og kigge på forskellige arrangementskalendere for
Århus og kan ikke finde noget om det nogen steder... Har hørt flere omtale
det, men alle siger bare, at de har hørt noget om det et eller andet sted :(

Men råb endelig højt hvis der dukker noget konkret information op! :)

Later
\Martin
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/martin

.... Ham der ikke kom til MC-udstillingen i Bella fordi "Bossen" sagde at jeg
skulle med til svigerfamiliearrangement :(

Fra : Pierre Roland

Dato : 18-02-03 08:51

Det bliver afholt i ridehuset fra D. 20 - 23 i denne månede, men det er både
mc og biler og da det bliver afholdt i ridehuset så er det begrænset hvor
meget der bliver at se på (kan på ingen måde samlignes med Bella).
hvis derer nogle der kører forbi riddehuset så hænger der en stor banner på
siden.

Pierre

Fra : Brian W.

Dato : 18-02-03 08:52

Jooo er der ikke noget med at der er noget Mc og bil messe i ridehuset her i
weekenden??? Synes at have hørt at Caps udstiller lidt???

--

Med Venlig Hilsen
Brian Laursen

http://dfm.divvy.dk/?id=155

Fra : schlæger

Dato : 18-02-03 20:12

Brian W. wrote:

> Jooo er der ikke noget med at der er noget Mc og bil messe i ridehuset her i
> weekenden??? Synes at have hørt at Caps udstiller lidt???

Den er go' nok. Der har været et TV spot om det på TV2 Østjylland her til
aften. Det er dog overvejende biler (overvejende betyder måske 95 %).
Ellers var CAP's logo med på deltagerlisten (jeg nåede ikke at bemærke
andre)

mvh schlæger