weeeeee, nu er jeg åz på nathue.dk :)
Fra : Megas

Dato : 17-02-03 15:59

Jeg har smidt en spandfuld billeder fra Øksnehallen 2002 & lidt fra BellaC
her i weekenden på http://dfm.nathue.dk/Megas Må hellere lige skynde mig at
sige at det kun er Kawasaki billeder & næsten allesammen er af ZX12 *G* Så
er du ligeglad med dén model, er det ikke værd at lure :)

--
Megas
---

Fra : Hans Joergensen

Dato : 17-02-03 16:59

Megas wrote:
> [...]
> sige at det kun er Kawasaki billeder & næsten allesammen er af ZX12 *G* Så
> er du ligeglad med dén model, er det ikke værd at lure :)

Velkommen... ja, der er da godt nok lige et par enkelte kawa-shots
:)

// Hans
--
http://ph33r.dk - It sucks :)

Fra : D@n Dethlefsen

Dato : 17-02-03 18:43

> [...]
> sige at det kun er Kawasaki billeder & næsten allesammen er af ZX12 *G* Så
> er du ligeglad med dén model, er det ikke værd at lure :)

Du har hvis kun en model i hovedet ;>), håber du får råd til den !

Dan - DMCN#561
(Ducati 748 + MZ TS250/2)
Harro læderdragt i størrelse 56 til salg, :
http://www.dethlefsens.dk/salg_mc/laedertoej/harro.htm

Fra : Megas

Dato : 18-02-03 05:20

D@n Dethlefsen wrote:

> Du har hvis kun en model i hovedet ;>), håber du får råd til den !

Taaaark :) Tro mig.. I bliver de første der ser billederne når dét sker
;-D

--
Megas
---