Ikke ét ord mere om Bella (Næsten *G*)
Fra : Megas

Dato : 17-02-03 03:49

For lis´som at understrege at jeg ikke slår om mig med udokumenterede
postulater,
har jeg lige smidt et billede af Carl A (Kawasaki´s Importør, for dem der ik
vidste det)
i Bella Centeret, hvor man tydeligt kan se at han ER en nisse -

http://megas.homepage.dk/Carland.jpg (282,5kb)

--
Megas
---

Fra : Morten Juel

Dato : 17-02-03 09:29

> i Bella Centeret, hvor man tydeligt kan se at han ER en nisse -
>
> http://megas.homepage.dk/Carland.jpg (282,5kb)
hehehe )

Fra : Martin

Dato : 17-02-03 10:32

"Megas" <Megas-NOSPAM-@email.dk> wrote in message
> [...]
ik
> vidste det)
> i Bella Centeret, hvor man tydeligt kan se at han ER en nisse -

[ gisp ] du har jo ret.. !!

og jeg som troede at det bare var et rygte ....
men her er det altså håndgripelige beviser, carl ER en nisse !