mc messe i århus i næste weekend ??
Fra : Peter Jakobsen

Dato : 17-02-03 01:03

Er der nogen der har hørt om dette (skulle vist være tilsvarende den i
Bella), eller er det et rygte ??

--
M V H

Peter Jakobsen
YAMAHA YZF 1000 THUNDERACE
http://dfm.divvy.dk/?id=160
Join S.E.T.I@HOME today !

Fra : Armand

Dato : 17-02-03 01:16

Peter Jakobsen <pjakob-sletdette-@teliamail.dk> skrev i en
> Er der nogen der har hørt om dette (skulle vist være tilsvarende den i
> Bella), eller er det et rygte ??

Tilsvarende bliver det næppe :-/
Sådanne lokale arrangementer er arrangeret af/for de lokale forhandlere og
dét behersker jo mængden

--
Armand.

Fra : Torben Hansen

Dato : 17-02-03 16:57

Hej Alle

jeg vil da også gerne vide om det passer at der er MC messe i århus næste
weekend, og i så fald hvor det er ??????

Takkk for hjælpen på forhånd

2ben
Duc 916, Vejle

Fra : Mogens Dammand

Dato : 17-02-03 22:50

Hej

Jeg tror næppe der bliver en udstilling i Århus i år.
Har ikke hørt den omtalt i medierne, og ej heller set nogen form for reklame
for et sådant arrangement. Ærgeligt

Mvh
Mogens
TA
Århus

Fra : Mogens Dammand

Dato : 18-02-03 17:12

Rettelse:
Jeg har netop hørt at der er et eller andet i ridehuset med biler og MC.
Har forhørt mig hos 3 af forhandlerne, men de er ikke blevet kontaktet i den
forbindelse, så det kan ikke være det helt store, ej heller lokaliteterne
taget i betragtning.

Mogens
TA
Århus

Fra : Allan Bojesen

Dato : 18-02-03 17:37

Mogens Dammand wrote:
> [...]
> kontaktet i den forbindelse, så det kan ikke være det helt store, ej
> heller lokaliteterne taget i betragtning.

Der var en lille artikel idag i JP Århus om udstillingen. Motorcykler blev
ikke nævnt med 1 ord andet end den ene gang i overskriften. Der ville være
13-14 biler i Ridehuset og udenfor vil der i hele weekenden være hollansk
auktion over brugte biler. Jeg tror ikke det bliver værd at gå efter - med
hensyn til motorcykler ihvertfald

Allan Bojesen
Der så må nøjes med Stumpemarked