Hvordan man konverterer en GSX400X Impulse~
Fra : Kenneth R Jensen

Dato : 16-02-03 21:09

Man køber en gammel importeret Impuls fra et unavngivet firma, uvidende om
at de er almindelig kendt for at tage fis på kunderne.

Så bruger man en del af sin ungdom på at ringe rundt til firmaer som har
handlet cyklen, for at skaffe de nødvendige toldpapirer (reg.attest er ikke
nok, hvis den ikke er fra et EU-land).

Da cyklen er relativt sjælden er der ikke mange uoriginale dele at få,
derfor må sparegrisen (også barnets) under kniven for at få cyklen synet.

Efter ca. et år overtaler man konen til at tage kørekort til motorcykel, og
samtidigt køber man et gammelt hus man kan restaurere.

Efter yderligere 2 år er huset færdigt og steget væsentligt i værdi.

Cyklen er nu så træt, da den formentligt har været brugt til banefræs inden
jeg købte den, at den simpelthen dør under konen på vej til arbejde.

Konen bliver meget ked af det, ikke mindst fordi brandvæsenet sender en
regning på 1500kr fordi man har ringet til politiet og sagt at man nok lige
er kommet til at spilde lidt olie på vejen.

Med lidt snilde lykkes det at overbevise konen om at hun nok har DRÆBT fars
øjesten (altså ikke barnet).

Og det er her det konverterbarre huslån kommer ind i billedet. En to og
vupti så står der en FZR 1000 i garagen (på dk.plader).

Problemet er bare at, nu vil hun sgu bruge den til at køre på arbejde på, og
så skal jeg tage bilen.

/Kenneth

dk's sødeste kone, dyreste FZR1000

Fra : Claus Rittig

Dato : 16-02-03 21:25

"Kenneth R Jensen" <krj@post1.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Med lidt snilde lykkes det at overbevise konen om at hun nok har DRÆBT
fars
> øjesten (altså ikke barnet).

Orv! DEN var sgu smart!
Jeg plejer at handle mig frem. Da jeg fik ny enduro, fik hun nyt køkken. I
år har jeg fået ny motocross, og har måttet love at hun frit kan vækge (ny)
barnevogn. Det er sørme osse en dyr løsning i længden.
Næste gang jeg skal have ny motocross, så sender jeg hende sgu ud på en
prøvetur, uden olie blandet i bensinen.

Rittig

Fra : Hekto

Dato : 16-02-03 21:27

In article <3e4fefe5$0$11026$edfadb0f@dread12.news.tele.dk>,
krj@post1.tele.dk says...

> Problemet er bare at, nu vil hun sgu bruge den til at køre på arbejde på, og
> så skal jeg tage bilen.

..... en sand gyserhistorie!!!

--
/Hekto

Suzuki LS650 - Kawasaki KR-1 - Who Knows?
Drømmecykel: Ducati 500 SL Pantah - Yamaha SZR
www.dk.fritidmotorcykel.dk/hekto
http://dfm.nathue.dk/Hekto
www.hekto.dk/speedfight

.... What about www.mc-portalen.com ?

Fra : Steen Gruby

Dato : 16-02-03 21:49

On Sun, 16 Feb 2003 21:08:58 +0100, "Kenneth R Jensen"
<krj@post1.tele.dk> wrote:

Hej Kenneth.

> [...]
>vupti så står der en FZR 1000 i garagen (på dk.plader).
>
>Problemet er bare at, nu vil hun sgu bruge den til at køre på arbejde på, og

Erkend dit nederlag
Du har slået bo med en med der har omløb i hovedet.
Og lige nu står den 1:0

Steen Gruby
Suzuki XN85 Turbo
Ducati Paso 750
oz9zi@(no.spam)gruby.dk
www.gruby.dk

Fra : D@n Dethlefsen

Dato : 16-02-03 23:54

> Erkend dit nederlag
> Du har slået bo med en med der har omløb i hovedet.
> Og lige nu står den 1:0

jeg tro nu nærmere at der står.
2-0

Dan - DMCN#561
(Ducati 748 + MZ TS250/2)
Harro læderdragt i størrelse 56 til salg, :
http://www.dethlefsens.dk/salg_mc/laedertoej/harro.htm

Fra : Megas

Dato : 17-02-03 02:40

& hvad kan man så lære af dén lille opbyggelige historie...

"Overtaler man konen til at tage kørekort til mc, fortjener man sgu at hun
hugger éns øjesten" ;-D

Megas (Der er lykkelig for at kæresten hellere vil rasle rundt i
FordFerrarien..)