Bella center
Fra : Anders Sune Jensen

Dato : 16-02-03 13:12

Ja det var så det.

Vel ankommet med mine 2 piger ( 5 og 10 ) spørger jeg pænt om de vil prøve
en tur på den lille Yamaha 50ccm lige ved indgangen. Over og kigge først.
Og bums for næsen af mig stunter en lille dreng ( 4-5 år ) lige på hovedet
ind i dækbarieren. Glemte lige at gasse lidt ned da han skulle dreje... Nå
så ville pigerne ligesom ikke det...... Men køre åndssvage 4-hjulede
legetøjsbiler, ja det var OK. Så ku' far også se på lidt overgejlede
Goldwing's imens. Videre til Politiets stand hvor det altid er
humor uden grænser at se hvordan folk opfører sig i trafikken. Isår en
dødspilot på Puch maxi vil stå langt tid i min erindring. Så kunne man
endelig komme ind og se på varerne. BMW..... Jeg må bare eje sådan en satan
( 1150 GS mit alles ). Resten af standene var også OK. Så meldte
pølsetrangen sig hos pigerne. Mens de stod i kø for at lænse min tegnebog
for 100 bob ( 2 haps + 2 cola !!! ) skulle jeg da lige over og se nogle på
manøvrebanen. Meget sjovt. Især den ældre herre der skulle gi' den gas på en
Fazer og faldt med et brag i første sving. Så så kørelærerne ikke så glade
ud.... Nå, velforsynet med pølser og cola fortsatte vi rundt på
udstillingen. Måtte lige igen op på GS'eren så der kunne bli' taget et
billed. Men så knækkede filmen. Det er OK ( sådan da ) at piger danser rundt
i mc-kluns, men mænd der danser iført læderdres
hører altså ikke med på en udstilling. Vi var en del der gloede lidt
undskyldende på hinanden undervejs. Men alt i alt en dejlig udstilling med
mange fine ting. Og så viste
mc-folket sig fra sin gode side. Da vi forlod Bella lå der en fyr udenfor
der var blevet dårlig/skvattet om/???. Og rundt om ham var der 5-10 gutter
der alle gerne ville hjælpe.
Nydeligt boys.

MVH Anders

Fra : Armand

Dato : 16-02-03 13:16

Anders Sune Jensen <lillejensen.fjerndette@mail.tele.dk> skrev i en

>.......................................lige over og se nogle på
> manøvrebanen. Meget sjovt. Især den ældre herre der skulle gi' den gas på
en
> Fazer og faldt med et brag i første sving.

Hæ!
Yamahas forrygende firepot's bremser overrasker endnu engang !!

--
Armand.

Fra : Anders Sune Jensen

Dato : 16-02-03 23:12

> Hæ!
> Yamahas forrygende firepot's bremser overrasker endnu engang !!
>
> --
> Armand.

Ja det var lige inden den første kegle, da han skulle bremse ned. Han så
godt nok lidt chokeret ud.

MVH Anders