Plasttønder sælges
Fra : felix

Dato : 10-03-03 19:07

Plasttønder sælges
Velegnet til alle former for opbevaring, er også god til rugende ænder.eller
foder

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 11-03-03 09:24

"felix" <felix@tele2adsl.dk> wrote in message
> Plasttønder sælges
> Velegnet til alle former for opbevaring, er også god til rugende
ænder.eller
> foder

Hvor henne i DK ?
Hvad har der været i ?
Hvad koster de ?

--
mvh/rg. From The Sum of all Fears:
Christian [In a Nuclear Arms depot in Russia, during an inspection]

Fra : Maass & Co A/S

Dato : 10-04-03 12:22

felix <felix@tele2adsl.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:Du4ba.2016$2Z7.1059@news.get2net.dk...
> Plasttønder sælges
> Velegnet til alle former for opbevaring, er også god til rugende
ænder.eller
> foder

Er den her en gimmic eller er den god nok? Jeg ku godt bruge sådan et par
tønder, men ser aldrig nogen svar på spørgsmål til Felix. Jeg ku tænke mig
at stille samme spørgsmål som Christian - venligst svar i gruppen.
MVH Niels

Fra : john

Dato : 10-04-03 19:45

Hvis det er alm. blå 100 liter tønder du mangler kan du godt få et par
stykker af mig, hvis du gider hente dem i Hvidovre.

Mvh.
www.jagtformidling.dk

Fra : Maass & Co A/S

Dato : 11-04-03 06:58

john <john@jagtservice.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3e95bba7$0$52101$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
> Hvis det er alm. blå 100 liter tønder du mangler kan du godt få et par
> stykker af mig, hvis du gider hente dem i Hvidovre.
>
> Mvh.
> www.jagtformidling.dk

Takker mange gange, men jeg bor i Århus, så det bliver nok lidt langt at
køre.
Tænkte at benytte sådan en 60L tromle med skruelåg til en STOR tumbler.
Har set at de kan købes i Spejdersport, kanofolket benytter dem vist til
vandtæt opbevaring. Men tak igen.
MVH Niels

Fra : felix

Dato : 12-04-03 20:30

til Christian / Nils
Beklager meget, men jeg har ikke modtaget jeres mail, men
plasttønderne er gode nok, de skal hentes i Voldby mellem Århus og Viborg,
Jeg har også lavet nogle færdige foderautomater med foderspiral og ben som
jeg vil sælge
kan kontaktes på 25327700

Fra : 2423

Dato : 02-06-03 09:07