Strand jagt i Roskilefjor /isefjorden
Fra : Nyberg

Dato : 08-03-03 18:16

Hej

Jeg har set en udsendes på DK4 og strandjagt og har fanget mig så maget af
jeg havde tingt på af prøve det.
på Roskilefjord eller isefjorden men hvor stater man og hvor kan man tage ud
fra hvad gør andre.

Hvilken pram kan anbefales ?

Hvor få man der bedste kort over område ?

Det er man mange spørsmål men der er jo også god tid til ande jagten.

MVH

René

Fra : Søren Hjelholt

Dato : 08-03-03 19:23

"Nyberg" <fam.nyberg@t-online.de> wrote in
news:b4d83k$omv$07$1@news.t-online.com in dk.fritid.jagt:

> [...]
>
> Hvor få man der bedste kort over område ?
>
> Det er man mange spørsmål men der er jo også god tid til ande jagten.

Prøv at tage kontakt til nogle af strandjagtsforeningerne, f.eks. Skibby
Gershøj jagtforening. De ved en hel masse om det, og vil meget gerne dele ud
af deres viden.

--
Søren Hjelholt

"Døm din succes ud fra, hvad du har opgivet for at opnå den" - Dalai Lama

Ps. Fjern _nospam_ fra min mailadresse, hvis du vil sende en e-mail til mig.