blank granit
Fra : [w e b w o m a n]

Dato : 09-03-03 11:16

Kan man få en granitbordplade til at skinne?

Synes min nye sorte bordplade er allersmukkest, når den er fugtig, blank og
skinnende. Findes der voks, olie eller andet godt, der kan skabe den effekt
og samtidig beskytte pladen?

Mvh. Lisbeth

Fra : quake

Dato : 09-03-03 11:24

Jeg mener man kan få noget stenolie til marmorplader
Quake

Fra : Niels Elgaard Larsen

Dato : 10-03-03 15:06

quake> Jeg mener man kan få noget stenolie til marmorplader
quake> Quake

quake> "[w e b w o m a n]" <jacobsenlisbeth@hotmail.com> skrev i en meddelelse
quake> news:3e6b1530$0$29538$ba624c82@nntp04.dk.telia.net...
> [...]

Til mit granitgulv har jeg både en speciel sæbe og noget olie.
Begge dele indeholder vist kokosolie. Købt i Silvan tror jeg.
Mærke: LIP og Mira,

--
Niels Elgaard Larsen
email: elgaard@diku.dk <URL:http://www.agol.dk/elgaard>

Fra : [w e b w o m a n]

Dato : 10-03-03 17:00

"Niels Elgaard Larsen" <elgaard@diku.dk> skrev i en meddelelse

> Til mit granitgulv har jeg både en speciel sæbe og noget olie.
> Begge dele indeholder vist kokosolie. Købt i Silvan tror jeg.
> Mærke: LIP og Mira,

Øv at jeg lige har været i Silvan for en halv time siden *S*
Men tak for tippet. Vil kigge efter det næste gang!

Mvh. Lisbeth

Fra : Martin Petersen

Dato : 10-03-03 18:51

> "Niels Elgaard Larsen" <elgaard@diku.dk> skrev i en meddelelse

> Øv at jeg lige har været i Silvan for en halv time siden *S*
> Men tak for tippet. Vil kigge efter det næste gang!

http://www.hth-kbh.dk/service/vedligehold/fork16.html

Bivoks...

- Martin

Fra : Martin Petersen

Dato : 09-03-03 15:40

> [...]
og
> skinnende. Findes der voks, olie eller andet godt, der kan skabe den

Hvis jeg ikke husker helt forkert skal du bruge bivoks.

- Martin