wc'er - mål og montering
Fra : Marianne

Dato : 08-03-03 15:17

Hej

Jeg har brug for at se nogle forskellige typer wc'er: dels hvordan de
monteres (væg eller gulv) dels deres mål (bredde, højde, dybde). Findes der
samlede oversigter - udover hos producenterne ?

Der eksisterer så vidt jeg ved et VVS-katalog, hvor hver ting til
installation har sit unikke nummer - hvad hedder det, og kan det mon ses
online ?

mvh
Marianne

Fra : Rolli

Dato : 08-03-03 20:11

On Sat, 8 Mar 2003 15:16:35 +0100, "Marianne" <ng@lundbak.dk> wrote:

> [...]
>
>Der eksisterer så vidt jeg ved et VVS-katalog, hvor hver ting til
>installation har sit unikke nummer - hvad hedder det, og kan det mon ses

Du kan prøve at søge under "rørforeningen"som er udgiver, men jeg ved
ikke om det giver resultater, da vvs kataloget er med abbonement