Råd søges om opvaske maskine
Fra : Herbert

Dato : 05-03-03 16:51

Hejsa

Jeg skal til,at købe min første opvaskemaskine.Men hvad skal jeg købe? Hvor
får jeg mest for pengene?

På forhånd tak
Erik -København

Fra : Mogens Knudsen

Dato : 05-03-03 17:29

On Wed, 5 Mar 2003 16:50:38 +0100, "Herbert"
<herbert007@hotmail.com_remove> wrote:

>Jeg skal til at købe min første opvaskemaskine, men hvad skal jeg købe ?

Læs lidt generelle råd hér:
www.fi.dk/hjemmet/maskiner_apparater/hus/hus014 -> hus

Jeg fandt den mest lydløse, da jeg for nogle år siden købte en ny
opvasker - price-winner var dengang Bosch. Dernæst afsøgte jeg
markedet for den valgt model prismæssigt og handlede den ind.

/Mogens

Bliv medlem og få rabat på brændstof, dæk,
udstødning, forsikring og c.lås/alarmer:
www.dkfritidbil.dk/foreningen/index.htm

Fra : H. Johansen

Dato : 05-03-03 18:26

"Mogens Knudsen" <dkfritidbil@SLETTESe-mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

Jeg han kun anbefalt en "tysker" f.eks. Bocsh eller AEG eller lign.
Køb ikke en italiener, de er ikke nær so god kvalitet
( og ja, jag købte en italiener, sur røv.)

VH Henrik

Fra : OK

Dato : 05-03-03 20:51

> Jeg han kun anbefalt en "tysker" f.eks. Bocsh eller AEG eller lign.
> Køb ikke en italiener, de er ikke nær so god kvalitet
> ( og ja, jag købte en italiener, sur røv.)
>
> VH Henrik

...og jeg købte en tysker (Bosch) på grund af at det var den mest lydløse.
Til gengæld går den i stykker 2 gange om året.......

Ole

Fra : KH

Dato : 05-03-03 22:44

Hvor får jeg mest for pengene?

www.hvidevarerpriser.dk ville jeg foreslå. Ellers tjek først Den før omtalte
side og ring så til din lokale hvidevarerforretning og vis dem priserne
derfra, så har du da lidt sammenligning.

Klaus

Fra : rene.larsen

Dato : 06-03-03 00:11

Kan foreslå...

www.pricerunner.dk

Og smut så lige ind under hårdevide varer....

Men har du modet på det så findes der også mange firmaer i tyskeland som
sender hårdevidevarer til danmark.

Her er et par links.... (det kan godt betale sig i nogle tilfælde, men husk
at undersøge hvad de tager i fragt omk.)

www.teures-billiger.de

http://artikel.digitalnetshop.de/ sender til danmark 64 euro....

http://www.neu.otto.de

www.zarsen.de

http://www.technikdirekt.de SENDER TIL DK

http://www.electronica24.de/app/home SENDER TIL DK

http://www.handelspunkt-schlema.de/shop/ DK????? har sendt en email, men
ikke fået svar.

Mvh

Rene

Fra : Herbert

Dato : 06-03-03 16:51

Mange tak alle sammen

Valget faldt på en "electric WQP12" hos Snehvide på tilbud til 2500kr og den
er både energiklasse A, opvaske evne A og tørrre A og sælger fortalte, at
jeg nok skulle regne med,at bruge 5-6000kr. Hvis jeg skulle have en bedre
maskine. Så jeg håber,at jeg har gjort et godt køb!

Mvh
Erik

Fra : Lazy

Dato : 06-03-03 20:04

Hejsa i gruppen.

Mit råd er KØB IKKE BLOMBERG det er noget lort.

Mvh Lazy

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 07-03-03 15:08

"Lazy" <sjarme@hotmail.com> wrote in message news:b4860m$bjq$1@sunsite.dk...
> Hejsa i gruppen.
>
> Mit råd er KØB IKKE BLOMBERG det er noget lort.

Hvorfor, har du nogle dårlige erfaringer ?

--
mvh/rg. From The Sum of all Fears:
Christian [In a Nuclear Arms depot in Russia, during an inspection]

Fra : Lazy

Dato : 07-03-03 19:21

JA DET HAR JEG

Min vaskemaskine er 1½ år gammel

Jeg har fået skiftet følgende i den:

Motor

Samtlige lejer

En pumpe

Programvælger

Det er nok sidste gang jeg køber Blomberg

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 10-03-03 14:26

"Lazy" <sjarme@hotmail.com> wrote in message news:b4anrm$aoj$1@sunsite.dk...
> [...]
>
> En pumpe
>
> Programvælger
>
> Det er nok sidste gang jeg køber Blomberg

OK, det kan jeg godt forstå. Det er godt nok også en mandagsmodel.