Roser fra Netto
Fra : Kat

Dato : 04-03-03 22:13

Jeg hoppede lige på roserne til udplantning (15,- stk) i Netto igår.
Jeg ved ikke, om de er noget værd eller hvad, men det finder jeg vel
ud af.
Nu sidder jeg så bare her med de her pinde + rødder indpakket i
plastik og med en beskrivelse af, hvordan jeg skal plante dem ud.
Men det går vel ikke nu, hvor det stadig er frost?
Hvor og hvordan opbevarer jeg dem så bedst, indtil vejret er til
udplantning?
--
Kat
---

Fra : Peter Ole Kvint

Dato : 05-03-03 00:38

Kat wrote:

> [...]
> Men det går vel ikke nu, hvor det stadig er frost?
> Hvor og hvordan opbevarer jeg dem så bedst, indtil vejret er til

I Køleskabet, sæt temperturen ned på 2'grader.

Fra : Roberto Saldo

Dato : 05-03-03 10:24

Kat wrote:

> [...]
> Men det går vel ikke nu, hvor det stadig er frost?
> Hvor og hvordan opbevarer jeg dem så bedst, indtil vejret er til

Køligt uden frost.
Har du plads i køleskabet?

--
Med venlig hilsen/Best regards

Roberto Saldo, Consultant, System Developer, M.Sc.

Your system which soared/so freely on gliding wings/now hangs frozen and blue

Haiku by Alan Tuplin

Fra : Kat

Dato : 06-03-03 19:45

"Roberto Saldo"skrev:

> Køligt uden frost.
> Har du plads i køleskabet?

Takker for svarene
De er nu lagt på køl, ovenpå mandens øller, i køleskabet til varmere
tider melder sig udenfor.
--
Kat
---