Nye energiglas i gl. plastvinduer - erfari~
Fra : Lars Jensen

Dato : 04-03-03 20:57

Nogen der har prøvet at skifte gamle termoruder i plastvinduer ud med
energiglasfr at opnå bedre varmeøkonomi - erfaringer søges (hvad
kostede det, kunne det betale sig, havde det været billigere/bedre at
skifte hele vinduet osv osv.??)

Lars

Fra : Ukendt

Dato : 05-03-03 00:03

Jeg har skiftet 2 glas efter stormen for nogle år siden de var fra 1977
primo plast. Her i vinter da der frøs -15 til 20 grader kunne man
tydelig mærke temperatur forskel på de orginale glas 1977 og energi
glas 2000. Der er en lille forskel i farven når man ser ud igennem dem
men hvis man ikke ved det ser man det ikke.

Hilsen Jens.

Fra : Volder Gommesen

Dato : 05-03-03 08:51

hejsa

har lige fået udskiftet 13 stk alt thermo ruder med energi ruder, (40*40)cm
pris 3960 incl moms og mont.
MVH
jv

Fra : Lars Jensen

Dato : 05-03-03 19:31

On Wed, 5 Mar 2003 08:50:41 +0100, "Volder Gommesen"
<voldergommesen@mail.dk> wrote:

>har lige fået udskiftet 13 stk alt thermo ruder med energi ruder, (40*40)cm
>pris 3960 incl moms og mont.
>MVH
>jv

Det lyder godt nok billigt - hvem var leverandøren/montøren?

vh
Lars

Fra : Volder Gommesen

Dato : 06-03-03 09:05

> Det lyder godt nok billigt - hvem var leverandøren/montøren?
>
> vh
> Lars

Inden jeg besluttede mig for hvilken glarmester jeg ville bruge, indhentede
jeg tilbud fra flere forskellige, og priserne var 3960.3970,4000, incl moms
og montering, hvor de så har fået ruderne fra vides ikke, men noget kunne
tyde på at det er samme sted.
hvis jeg skulle have haft alm. thermoruder så var prisen 3250,3260,3300,
montører:
clc-a/s
Skanska
lille lokal glarmester LH glas (billigst)

Fra : Lars Jensen

Dato : 06-03-03 18:52

On Thu, 6 Mar 2003 09:05:27 +0100, "Volder Gommesen"

Tak for hjælpen

Lars