Jasmin potte planter ???
Fra : Tom Frank

Dato : 04-03-03 15:16

Hej,

Jeg har ledt længe efter en type jasmin potte planter, som har en dejlig
mild duft. Er de svære at holde ??(for den jeg fik førhen er desværre død
for mange år siden.)Men nu vil jeg gøre et nyt forsøg.
Og det vigtigste, hvor kan man købe dem i København ??

/Tom

Fra : Pgr

Dato : 04-03-03 17:01

Tom Frank skrev i en meddelelse
> [...]
> for mange år siden.)Men nu vil jeg gøre et nyt forsøg.
> Og det vigtigste, hvor kan man købe dem i København ??

Hej Tom

Jeg har lige købt én i Bilkas havecenter. Ved ikke om, det er typen, du
leder efter. Den er bundet op i en krans og så er der en masse små hvide
blomster på. Eftersom jeg lige har købt den ved jeg ikke, om den er svær at
holde. Der stod på skiltet på planten, at den skal have godt med lys og
vandes ofte.

Mvh
Karina

Fra : vibeke

Dato : 04-03-03 18:47

Hej
De skal vandes jævnligt, da de er tynd bladet. De kan også stå ude om
sommeren.
Vibeke

Fra : Pia J

Dato : 04-03-03 18:51

"Pgr" <cfs1796c@post.cybercity.dk> wrote in message

> Jeg har lige købt én i Bilkas havecenter. Ved ikke om, det er typen, du

Det gjorde jeg også, og EN gang glemt vanding nu ligner den noget der er
løgn. Så snart jeg husker det bliver den kylet i komposten. Men den var flot
så længe den blomstrede, men det varede højst en uge

:Pia