legehus
Fra : Henrik & Lotte

Dato : 01-03-03 14:17

er der nogen der der kan hjælpe med nogle links hvor man kan købe legehus
gerne billigt men ikke nogen betingelse
mvh henrik

Fra : Jynis

Dato : 01-03-03 16:28

"Henrik & Lotte" <helota@privat.dk> skrev i en meddelelse
> er der nogen der der kan hjælpe med nogle links hvor man kan købe legehus
> gerne billigt men ikke nogen betingelse
> mvh henrik
Hej Henrik. Jeg ved ikke hvor du bor, men i dette område her er der mange
der køber legehuse hos Naturtræs havemøbler. Them Tlf, 86849190
Mvh.
--
Jytte Petersen.
http://hegnoggrovvare.dk

Fra : Ebbe Rasmussen

Dato : 01-03-03 18:10

Henrik & Lotte wrote:
> er der nogen der der kan hjælpe med nogle links hvor man kan købe
> legehus gerne billigt men ikke nogen betingelse
> mvh henrik

Hvor bor I? min genbo (Horsens) laver nogle.

--
Med venlig hilsen.
Ebbe

Fra : Henrik Larsen

Dato : 01-03-03 18:44

hvor i Horsens

Henrik

Fra : Ebbe Rasmussen

Dato : 01-03-03 19:32

Henrik Larsen wrote:
> hvor i Horsens
>

> Henrik

I den sydøstlige bydel.

Ebbe

Fra : Jette-Kirsten Havn L~

Dato : 01-03-03 21:38

I den sydøstlige bydel.

Ebbe

?? Sådan cirka på Bjerrevej ???

Jette-Kirsten

Fra : Joatmon

Dato : 02-03-03 01:22

http://www.worldkids.dk

Fra : Marianne Feddersen

Dato : 02-03-03 08:39

Henrik & Lotte wrote:
> er der nogen der der kan hjælpe med nogle links hvor man kan købe legehus
> gerne billigt men ikke nogen betingelse

Prøv google, jeg fik ca 1600 hits ved at taste legehus.

Med venlig hilsen
Marianne Feddersen