Pris på kar- og brusebatteri
Fra : Troels Jensen

Dato : 01-03-03 11:45

Er der nogen kloge hoveder i gruppen, der kan svare på

1) hvorfor i alverden et termostat-kar- og brusebatteri nødvendigvis skal
koste omtrent det dobbelte af et almindeligt termostatbrusebatteri uden
kartud, og
2) hvor man - når man nu er nødt til at investere i et batteri, der kan
begge dele - får det til en fornuftig pris?

På forhånd tak for hjælpen.

m.v.h.
Troels Jensen

Fra : Volder Gommesen

Dato : 03-03-03 00:26

grunden til at der kommer sorte aflejringer på gummifugerne er at den
silicone der er blevet brugt er forkert, man kan få noget specielt silicone
til den slags opgaver, i disser er der tilsat nogle stoffer der gør at det
sorte ikke kommer, så vidt jeg husker så hedder det sanitetssilicone det der
skal bruges.
har selv haft samme problem, men har fået skiftet siliconen, og siden har vi
ikke haft nogle problemer.

jv

Fra : Mette Nylander Sørup

Dato : 03-03-03 08:39

Undskyld, men hvad snakker du lige om?!

--
Mette Nylander Sørup
mette@countryfan.dk

Fra : Soren Pedersen

Dato : 03-03-03 01:12

> 2) hvor man - når man nu er nødt til at investere i et batteri, der kan
> begge dele - får det til en fornuftig pris?

www.billigvvs.dk er da en start. De mener selv de er billige, men om det er
i overensstemmelse med sandheden kan jeg ikke vudere.

Mvh
/Søren

Fra : Jens U. K.

Dato : 03-03-03 09:42

"Soren Pedersen" <smp@privat.dk> wrote in message

> www.billigvvs.dk er da en start. De mener selv de er billige, men om det
er
> i overensstemmelse med sandheden kan jeg ikke vudere.

Jeg har købt armaturer gennem den forretning og jeg sparede en mindre
formue!

Johannes Fog havde/har bad-tema og her havde de nogen armaturer der var
sat ned fra ca. 1600 til 1200. Det ene af dem var identisk med det jeg
havde købt af billigvvs til 900,-

Hvis nogen kan finde et billigere sted at handle hører jeg gerne om det.

/Jens Ulrik

Fra : Jesper

Dato : 03-03-03 10:33

On Mon, 3 Mar 2003 01:12:13 +0100, "Soren Pedersen" <smp@privat.dk>
wrote:
>www.billigvvs.dk er da en start. De mener selv de er billige, men om det er
>i overensstemmelse med sandheden kan jeg ikke vudere.

BilligVVS er helt OK at handle med. ( også hvis man bliver nødt
til at returnere en vare. No problems )

Du kan også kigge på http://www.vvsdirect.com og sammenligne
priserne. De sælger ca de samme ting.

Fra : Per H

Dato : 03-03-03 08:01

On Sat, 1 Mar 2003 11:45:14 +0100, "Troels Jensen"
<troelsjensen_klipvaek_@paradis.dk> skrev:

>2) hvor man - når man nu er nødt til at investere i et batteri, der kan
>begge dele - får det til en fornuftig pris?

jeg har lige købt det omtalte. det blev et damixa, ca 1400 kr og det
er bare kanon godt. Det er det mned de sorte pvc ender. kan også fås
kun som bruser, som jeg har benyttet i mange år.

Vh Per
icq 8212837

Fra : Kim

Dato : 03-03-03 13:54

"Troels Jensen" <troelsjensen_klipvaek_@paradis.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> 2) hvor man - når man nu er nødt til at investere i et batteri, der kan
> begge dele - får det til en fornuftig pris?

Det billigste er at købe det hver for sig. Køb et Kar-batteri og køb
så en tud til det med omskifter til bruser. Så'n en dims har vi.

Mvh, Kim