Pris for at få lagt nye fliser på terrasse~
Fra : Lasse Skovgaard

Dato : 27-02-03 09:50

Hej,
jeg skal have lagt ca. 40 m2 nye fliser på min terrasse.
På de ca. 30 m2 er der allerede fliser.
Hvad kan jeg forvente at skulle give for det ?
Jeg regner selv med ca. kr. 300 pr. m2 inkl.. materialer og faktura.

Venlig hilsen
Lasse

Fra : HHIST

Dato : 27-02-03 18:23

Hej Lasse
Jeg ved ikke hvor i landet du bor, det kan godt have lidt indflyelse på
prisen.
Men hvis du vælger en belægning til en middel pris vil jeg mene at 300 vil
slå til.

Venlig hilsen
Finn
Lasse Skovgaard <los@nospam.dk> skrev i en