Nye afsnit af X-Files kommer ikke foreløbi~
Fra : JSMadsen

Dato : 15-03-01 16:30

Jeg fik denne mail fra TV2 idag:

Kære Jonas!

"X-Files" holder en mindre pause, da det har måtte vige pladsen for
fortsættelsen af "Den Store Mission".
Sæson 8 og de videre afsnit er naturligvis købt, men altså endnu ikke
programsat. Mulder og Scully vil vende tilbage i løbet af efteråret.

Med venlig hilsen
Programafdelingen
TV 2/ Danmark

Skod!

FUT: dk.medier.tv

--
/JSMadsen

http://www.dvd-basen.dk/ - links til 17.000+ DVD anmeldelser!

Fra : Invisagoth_xf

Dato : 15-03-01 17:01

Det er sgu' da skod, men så er der muligheden at de de nye afsnit over Norge 2 når de en gang starter. Jeg plejer at se dem der, da de som regel starter tidligere på året end de gør i DK.

Men ellers er der et alternativ, man kan se clips fra de nye afsnit på adressen:
http://www.xfva.duchovny.net

Der er mange gode Realplayer filer!!

Venlig Hilsen,
Camilla aka Invisagoth_xf

http://www.kandu.dk/

Fra : Invisagoth_xf

Dato : 18-03-01 12:39

Oops, my bad, jeg skrev URL'en forkert!!

Adressen er HttP://xfva.duchovny.net

*Camilla*

http://www.kandu.dk/