Gummisnor
Fra : [w e b w o m a n]

Dato : 23-02-03 17:22

Har nogen set, hvor man kan købe sort gummisnor?

Har set et klædeskab hos Ikea, hvor der var brugt sådanne runde gummisnore.
Kunne desværre ikke købe snorene uden at købe lågerne *G*

Men det må da kunne lade sig gøre at finde sådan nogle gummeisnore/snører
med en millimeter på 3-4 mm ????

Jeg vil bruge dem til at lave et ophæng, der skal holde håndklæder på plads
under en skråvæg. Håndklæderne skal ganske enkelt - dem, der ikke er i
brug - rulles sammen til en pølse og holdes fast under skråvæggen af
gummisnorene.

Mvh. Lisbeth

Fra : Calle.

Dato : 23-02-03 17:43

[w e b w o m a n] wrote:
> [...]
> plads under en skråvæg. Håndklæderne skal ganske enkelt - dem, der
> ikke er i brug - rulles sammen til en pølse og holdes fast under

sorte runde gummiringe kaldes oringe, og bruges til at tætne forskellige
samlinger med. Di kan fås i alle størrelser og diametre med spring på ca
0,1mm. Man kan også købe dem i metermål, som man selv limer sammen. Prøv en
lokal VVSer.

--
Automatik Mekaniker
Calle

Fra : [w e b w o m a n]

Dato : 23-02-03 18:20

"Calle." <Calle@jyde.danmark> skrev i en meddelelse

> [...]
> samlinger med. Di kan fås i alle størrelser og diametre med spring på ca
> 0,1mm. Man kan også købe dem i metermål, som man selv limer sammen. Prøv

Wow.. takker!

Mvh. Lisbeth

Fra : Møller

Dato : 25-02-03 20:25

"[w e b w o m a n]" <jacobsenlisbeth@hotmail.com> wrote in message
> "Calle." <Calle@jyde.danmark> skrev i en meddelelse

> Wow.. takker!
>
> Mvh. Lisbeth

Jeg er lidt i tvivl om hvad du mener.
Kan du ikke præcisere det lidt mere:
er det O-ringe http://www.hiflex.dk/pdfs/kat3_5.pdf
eller gummibånd: f.eks med stof omkring så fås de i metermål hos
bådtilbehør:
http://www.shop.cvh.dk/group_nautisk.asp?group=322
også i Århus.
--
Møller

Fra : Møller

Dato : 25-02-03 20:31

"Møller" <eamfjern@fjernget2net.dk.dk> wrote in message

> [...]
> er det O-ringe http://www.hiflex.dk/pdfs/kat3_5.pdf
> eller gummibånd: f.eks med stof omkring så fås de i metermål hos

Der var også lige denne:
http://makeashorterlink.com/?G2F154993
--
Møller

Fra : Ebbe Rasmussen

Dato : 23-02-03 20:46

Calle. wrote:

> [...]
> forskellige samlinger med. Di kan fås i alle størrelser og diametre
> med spring på ca 0,1mm. Man kan også købe dem i metermål, som man

Hej Calle
Nu læser jeg at Lisbeth spørger på en snor, og det er vel ikke før den
bliver limet sammen at det bliver til en ring. Men det er vist ikke lige det
Lisbeth tænker på.
Men jeg har fundet nedenstående link, jeg er sikker på det er noget du kan
bruge.

http://home.worldonline.dk/cdr/page7.html

Ebbe

Fra : Niels Elgaard Larsen

Dato : 24-02-03 12:32

> [...]

G> under en skråvæg. Håndklæderne skal ganske enkelt - dem, der ikke er i
G> brug - rulles sammen til en pølse og holdes fast under skråvæggen af

Bådforretninger har elastiske snore i flere tykkelser.

--
Niels Elgaard Larsen
email: elgaard@diku.dk <URL:http://www.agol.dk/elgaard>