Tilbygning
Fra : Jens Nielsen

Dato : 23-02-03 13:26

Hej alle sammen

Er der nogle her i gruppe der ved hvad det koster pr m2 at bygge til??
Vi vil kun havde lave mure, varme og tag, resten vil vi selv lave.
Nogle der har en ide om hvad sådan noget koster, inden jeg/vi få for mange
gode ideer.

MVH
Jens

Fra : Philip Oest Møller

Dato : 23-02-03 15:17

> [...]
> Vi vil kun havde lave mure, varme og tag, resten vil vi selv lave.
> Nogle der har en ide om hvad sådan noget koster, inden jeg/vi få for mange

5.000 - 25.000 kr pr. kvm.

Med træ hilsen

Philip Oest Møller

"Man skal kun bekymre sig om nøjagtigheder,

Unøjagtighederne kommer af sig selv"

Fra : JMH

Dato : 23-02-03 21:33

"Philip Oest Møller" <Philip2022@hotmail.com> wrote in message news:<b3al4l$14s$1@sunsite.dk>...

> 5.000 - 25.000 kr pr. kvm.
>

> Med træ hilsen
>
> Philip Oest Møller
>

> "Man skal kun bekymre sig om nøjagtigheder,
>
> Unøjagtighederne kommer af sig selv"

Philip! det svar kunne et 10 årigt barn også skrive. Iøvrigt hvad er
det for et spørgsmål at stille! Jens Nielsen. Jens hvis du skal have
nogle fornuftige svar skal der mange flere oplysninger til, hvis du
ikke er i stand til at give fornuftige oplysninger, så identificer dig
selv med telefon nr, og område nr. så kunne du sikkert få mange
henvendelser og kvalificerede svar.

Med venlig hilsen: John Møller Hansen

Fra : Philip Oest Møller

Dato : 23-02-03 21:55

> [...]
> ikke er i stand til at give fornuftige oplysninger, så identificer dig
> selv med telefon nr, og område nr. så kunne du sikkert få mange

Jeg bliver altså fristet en gang imellem

Lidt mere info fra Jens kunne jo gøre tråden lidt mere interessant, og det
kan vi li..

Fra : thomas andersen

Dato : 24-02-03 13:10

"Jens Nielsen" <j-erbo@hongnet.dk> wrote in message
> [...]
> Vi vil kun havde lave mure, varme og tag, resten vil vi selv lave.
> Nogle der har en ide om hvad sådan noget koster, inden jeg/vi få for mange

jeg er midt i et delvist bygselv projekt, og kan oplyse dig følgende:
Størrelse 30 Kvm tilbygning (2 værelser) derudover
Ændring af 2 eksisterende rum, 1 laves til badeværelse og et brygger deles
op til fordelergang og badeværelse.

Priser:
Murerarbejde:
ydervæg af sten, indervæg af multiblokke incl. isolering og fundament:
77.000 kr.

Fundament udgravning og kloak:
Ny kloak til 1 toilet , vask og bad samt udgravning til fundament: 18.000
kr.

Varme:
etablering af gulvvarme i bad og 2 radiatorer i ny bygning samt diverse vvs
til brugsvand og sletning af gammel varmtvandsbeholder til ny
gennemstrømsvarmer (fjernvarme) excl. timeløn ca. 15.000

Tag: Decra tag på hele bygningen incl. tilbygning (ialt 160 kvm hus ikke
tag) incl lægter 60.000 kr. ( vi lægger det selv ingen arbejdsløn)

dette er de omkostningstunge ting, vi har entreret med en murer til murværk
og fundament, og VVS mand til vand og varme, resten laves selv ( dog ikke
el, men det er vi ikke nået til endnu) hele molevitten er beregnet til ca.
250000, men dette kan kun holde hvis man selv smøger ærmerne op og tager
fat, men husk dog altid at ajourføre dine planer med en der har forstand på
det håndværksmæssige korrekte, det er træls at miste penge den dag det skal
sælges ved at man har taget den "nemme" løsning.

Håber at du kan bruge disse tal til noget

Hilsen

Thomas