Voss 3V system
Fra : Dion

Dato : 23-02-03 10:30

Hej

Vi har et en indbygningsovn af mærket Voss model 3V system, problemet er nu
efter en bagning at det lige sagde knæk da ovnlåget blev åbnet og nu kan vi
ikke længere lukke lågen igen. den falder bare ned i vandret position.
Jeg har så haft det ude men sidefladerne er nittet sammen så jeg kan ikke
komme ind og se mekanikken.
Nogen som har et godt råd og er der nogen som kender en bilig montør i
Odense området ?

Fra : Leif Høxbroe

Dato : 24-02-03 22:06

Vi havde det samme problem forrige år. Det er fjedren(e) til lågen, der er
knækket. Da jeg heller ikke vidste, hvordan man skiftede dem, måtte vi bide
i det sure æble og bestille en montør. Han borede nitterne ud, skiftede
fjedrene og satte nye nitter i.
Pris: Materialer: 80,- kr.(2 fjedre á 30,- kr., nitter 20,- kr.),
servicebesøg 650,- kr. ialt 730,- kr. inkl. moms. (14-12-2000).
mvh
Leif