Anbefaling af indbrudsalarm
Fra : Hans

Dato : 13-02-03 16:59

Hej NG

Jeg ønsker gode råd og evt link til et alarmsystem som jeg selv ønsker at
montere.
Mine krav:
Trådført, 2 pir sensorer, logisk betjening og et godt tastatur.
mindst 4 adgangskoder.
Systemet skal bruges i en privat villa
Hvad skal jeg købe ?

--
Mvh Hans C Jensen

Fra : Erik Hansen

Dato : 13-02-03 19:48

Jeg står selv i samme situationen, og har næsten besluttet, at mit
alarmsystem skal købes hos www.keas.dk

--
....::Hilsen Erik

Min rigtige e-mail adresse findes på
http://home1.inet.tele.dk/ehh/e-mail.gif

Fra : edob

Dato : 13-02-03 20:22

Hej Hans

Har netop selv for en månedstid siden købt et trådført anlæg hos www.keas.dk
som nu er monteret og fungerer fint.

Fabrikatet Scantronic CS9448 med tilkøb af et stk. "løst" tastatur. Der kan
tilkobles max to løse tastaturer (foruden at der i centralen er tastatur).
Systemet er trådført og sensorerne kan opdeles i 6 forskellige grupper. Alt
fungerer upåklageligt.

Ups, ser lige at dette anlæg kun har mulighed for 2 stk. brugerkoder, så det
er muligvis ikke det rigtige. Se alligevel ovenstående internet-shop, de
har også andre anlæg, og jeg fik en fin behandling der.

Venlig hilsen, Frank

Fra : Per Emborg

Dato : 13-02-03 21:08

"edob" <frankhan@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> er muligvis ikke det rigtige. Se alligevel ovenstående internet-shop, de
> har også andre anlæg, og jeg fik en fin behandling der.

Jeg synes du lige skal overveje feks. Powermax hvor du får en del mere for
det samme beløb

Du kan læse mere her og jeg har en sat op i min forretning til demo både med
kabel og uden

Med venlig hilsen
Per Emborg
Kvik Alarm

www.kvikkerten.dk
mail@kvikkerten.dk

Fra : N/A

Dato : 17-02-03 15:54

Fra : Erik M. Nielsen

Dato : 17-02-03 15:54

"Pusmand" <pusmand@sol.dk> wrote in message

> Kan jeg helt sikkert tilslutte mig. Fik det installeret for knapt et år
> siden - det fungerer bare godt - og så er der osse brandalarmer
tilsluttet.
> Dejlig tryghed

Pris?

Fra : Per Emborg

Dato : 17-02-03 17:46

Startpris
1 fjernbetjening
1 Central med tlf. sender og kodetast sirene bat.up
1 dørkontakt
1 detektor
Pris 4495 kr
+ evtl montering , men man kan selv