?: Klinkebeklædning
Fra : Michael Svarre Hanse~

Dato : 09-02-03 23:06

Hej Alle

Jeg skal have købt en klink-beklædning til en ret stor carport/værksted.
Hvad skal jeg vælge af træ?

Har kigget på lærk 5" - er det godt - dansk/sibirisk

Hvad med supertræ???

priser??

evt. billig leverandør i midtjylland(Silkeborg)

Hilsen Michael

Fra : Kasper Thor Larsen

Dato : 13-02-03 01:49

"Michael Svarre Hansen" <spam.svarre-hansen@post.tele.dk> skrev i en
meddelelse news:b26jcs$1v6$1@sunsite.dk...
> [...]
>
> Hvad med supertræ???
>
> priser??
>
> evt. billig leverandør i midtjylland(Silkeborg)

Min pusher siger at lærk har det med at krumme, så klink ikke er så fedt.
Det har noget med den måde træet er groet på siger han.

Kasper Thor