Indretningsarkitekt/arkitekt
Fra : solsort_dk

Dato : 06-02-03 22:35

Hej alle,

Vi skal igang med at bygge køkken og stue om, fra to seperate rum, til
delvist et stort rum.

Men vi kunne godt tænke os at nogen med forstand på tingene så på vores
idéer og evt. kom med nye... derfor:

Er der nogen indretningsarkitekter eller arkitekter på listen, som kunne
tænke sig at hjælpe os, selvfølgelig 'orange'! for at citere DSB-Harry...

Og kender nogen evt. nogle gode sites med indretning og evt.
tegneprogrammer.

På forhånd tak,

Hilsen,
Hanne, Glostrup v. København.

Fra : Willy Gates

Dato : 07-02-03 12:26

Nyhedsgrupperne er beregnet til at vi kan hjælpe hinanden!!
IKKE til annoncer efter SORT arbejde

WG

solsort_dk <solsort_dk@hotmail.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3e42d56c$0$13187$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...

Fra : Anne Lindholt Ottose~

Dato : 07-02-03 12:49

"solsort_dk" <solsort_dk@hotmail.com> wrote in message

> Er der nogen indretningsarkitekter eller arkitekter på listen, som kunne
> tænke sig at hjælpe os, selvfølgelig 'orange'! for at citere
DSB-Harry...

Det er godt nok dårlig tone at annoncere efter noget, der "selvfølgelig"
skal være sort. Helt ærligt - så beder man da om problemer.

Jeg kender ingen sorte arkitekter, og hvis jeg gjorde, ville jeg ikke skrive
om dem her, men prøv at kigge på http://www.fagfolk.dk/ - der kan man meget
sort, faktisk helt gratis, få et tilbud på, hvad den slags ville koste i ens
eget lokalområde.

Alternativt kunne du prøve at kontakte Arkitekthøjskolen - måske de har
nogle studerende, der er klar på at tjene en klatskilling. Det lyder ikke
som en specielt svær opgave.

/Anne

Fra : Jan Bøgh

Dato : 07-02-03 18:03

> [...]

> Er der nogen indretningsarkitekter eller arkitekter på listen, som kunne
> tænke sig at hjælpe os, selvfølgelig 'orange'! for at citere

Du ved godt at du som TDC-kunde godt kan identificeres selvom du benytter en
Hotmail-adresse - ik'?
(Hvordan plejer det at gå for Harry?)

vh
Jan

Fra : Mads Lie Jensen

Dato : 07-02-03 18:15

On Fri, 7 Feb 2003 18:03:12 +0100, "Jan Bøgh" <jan@boegh-dot-net> wrote:

>DSB-Harry...
>
>Du ved godt at du som TDC-kunde godt kan identificeres selvom du benytter en
>Hotmail-adresse - ik'?
>(Hvordan plejer det at gå for Harry?)

Er det ikke kun den som _udfører_ sort arbejde som kan straffes?

Der har da i hvert fald været diskussion om, om ikke det skulle være
strafbart at _modtage_ sort arbejde, hvis ikke jeg husker helt galt.

http://www.gartneriet.dk
Lær af andres fejl
- du lever alligevel ikke længe nok til selv at prøve dem alle.

Fra : Per H

Dato : 07-02-03 18:54

On Fri, 07 Feb 2003 18:14:58 +0100, Mads Lie Jensen
<mads@gartneriet.dk> skrev:

>Er det ikke kun den som _udfører_ sort arbejde som kan straffes?
>
>Der har da i hvert fald været diskussion om, om ikke det skulle være
>strafbart at _modtage_ sort arbejde, hvis ikke jeg husker helt galt.

Kun den der udfører sort arbejde straffes. Det har været diskuteret
derinde, om modtageren også skulle straffes.

Og du kan vel selv tænke dig til hvad der var flertal for <.-))

Vh Per

Fra : Mads Lie Jensen

Dato : 07-02-03 22:13

On Fri, 07 Feb 2003 18:54:10 +0100, Per H <phbyg@privat.dk> wrote:

>Kun den der udfører sort arbejde straffes. Det har været diskuteret
>derinde, om modtageren også skulle straffes.

Jeg mente det nok - og så er det jo nærmest ligegyldigt om man spørger
i fuld offentlighed om nogen vil lave noget for sig - sort.

>Og du kan vel selv tænke dig til hvad der var flertal for <.-))

Ja