Varmtvand
Fra : Niels Peter Nielsen

Dato : 05-02-03 21:44

Hej.
Vi har det problem at der går lang tid før vandet er varmt når vi skal i bad
da vandvarmeren står i den anden ende af huset.
Er der en måde hvor vi kan lave en cirkulering af vandet sådan at der altid
er varmt vand når vi skal bruge det.

Med venlig hilsen
Niels Peter Nielsen

Fra : Willy Gates

Dato : 05-02-03 22:28

Man kan lægge elektriske varmekabler indenfor isoleringen omkring rørene,
det virker fint, men jeg ved ikke hvad det koster i strøm

John

Niels Peter Nielsen <np@tv.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:b1rt1q$12mu$1@news.cybercity.dk...

Fra : Jørgen

Dato : 06-02-03 10:48

Hvis rørerne tilgængelig, kan du trække en ekstra rør og ved hjælp af en
cirkulationspumpe cirkulere vandet , således at det altid er varm inden for
en ½ m.
Jeg har haft en sådan streng, men har blændet den af. Det var alt for dyr,
både i strø og varme, at have en sådan kørende. Du skal også have lagt
rørene.
Jeg synes du skal glemme alt om det

Hilsen
Jørgen

Fra : Philip Oest Møller

Dato : 06-02-03 21:06

> [...]
> da vandvarmeren står i den anden ende af huset.
> Er der en måde hvor vi kan lave en cirkulering af vandet sådan at der

Der er en del tidligere tråde der omhandler dette emne, prøv at se lidt dem,
søg efter dem på google.

Med træ hilsen

Philip Oest Møller

"Man skal kun bekymre sig om nøjagtigheder,

Unøjagtighederne kommer af sig selv"