Kalkfjerne produkt i håndkøb/butik
Fra : Michael Lynge

Dato : 03-02-03 19:22

Hej NG

Jeg leder efter et produkt som hedder "Super Kalk, Kalk & Rust fjerner,
Produkt nr. 250/251/252 fra firmaet Dan Drift A/S"

Hvor kan dette købes i stor-kbh af alm. personer?
Og hvor kan det evt. købes online?

Mvh\Michael

Fra : Gitte & Thorleif

Dato : 03-02-03 22:19

Hvorfor kontakter du ikke firmaet, de kan vel anvise nærmeste forhandler.
Jeg bruger det selv og kan kun sige at det er noget af det bedste på
markedet, men det er muligt det kun sælges til virksomheder, boligforeninger
og lign.

Thorleif

Fra : Michael Lynge

Dato : 03-02-03 23:10

> Hvorfor kontakter du ikke firmaet, de kan vel anvise nærmeste forhandler.

Det har jeg også - pt. uden resultat.
Det var mere om nogen her i NG´en havde et svar *s*

vh\mich.