Pindsvin
Fra : Ivan Nielsen

Dato : 02-02-03 10:58

Jeg har ledt med lys og lygte efter et pindsvin, men det er ikke lykkes
at finde et nogen steder, hvor kan det købes

Ivan

Fra : Peter Ole Kvint

Dato : 02-02-03 11:51

Ivan Nielsen wrote:

> Jeg har ledt med lys og lygte efter et pindsvin, men det er ikke lykkes
> at finde et nogen steder, hvor kan det købes

det må ikke sælges og haves som kæledyr, og det sover vintersøvn lige nu
men hvis du har bunker af grene og blade så kommer det af sigselv.

Fra : Calle.

Dato : 02-02-03 11:59

Ivan Nielsen wrote:
> Jeg har ledt med lys og lygte efter et pindsvin, men det er ikke
> lykkes at finde et nogen steder, hvor kan det købes
>
> Ivan

Pindsvin må ikke indfanges / handles.
Betragt dem som fredede.
Men hvad ville du med den? Holde haven fri for udyr?

--
Automatik Mekaniker
Calle

Fra : Gert

Dato : 02-02-03 13:00

"Calle." <Calle@jyde.danmark> skrev i en meddelelse

> Pindsvin må ikke indfanges / handles.
> Betragt dem som fredede.
> Men hvad ville du med den? Holde haven fri for udyr?

hmm mon ikke der menes et pindsvine bor??
det håber jeg da, for at holde vores små snegleædende og stikke prikkende
venner i fangeskab vil da være synd

Mvh:
Gert Ringholm Møller
http://www.lynghoy.dk

Fra : Calle.

Dato : 02-02-03 14:21

Gert wrote:
> hmm mon ikke der menes et pindsvine bor??
> det håber jeg da, for at holde vores små snegleædende og stikke
> prikkende venner i fangeskab vil da være synd

Ja og ulovligt.
Men hvis han mener et bor, må han da skrive det, der er da flere der har
tænkt på dyret (flere indlæg) der er jo også nærliggende, da gruppen også er
for havefolket.

--
Automatik Mekaniker
Calle

Fra : Pia J

Dato : 02-02-03 16:27

Er der ikke en "pindsvinedame" ude på Amager som redder pindsvin, og hvor
man kan adoptere et til genudsætning?

:Pia