Weber grill
Fra : Martin Skeem

Dato : 30-01-03 00:07

Er her nogle der vil sælge en Weber Grill 47cm (gold) eller er der mon nogen
der ved hvor de sælges til en billig penge?
Hilsen Martin Skeem

Fra : Thïngmand

Dato : 30-01-03 08:32

> Er her nogle der vil sælge en Weber Grill 47cm (gold) eller er der mon
nogen
> der ved hvor de sælges til en billig penge?

Prøv dk.marked.* grupperne...

Fra : SB

Dato : 31-01-03 00:34

"Thïngmand" <michael@thingmand.invalid> skrev i en meddelelse
> nogen
>
> Prøv dk.marked.* grupperne...

Man sælger da ikke en weber grill

Søren

Fra : Lars

Dato : 31-01-03 21:15

"SB" <sfb(slet-dette)@privat.dk> wrote in message

> Man sælger da ikke en weber grill

Æv, det skulle jeg lige til at sige!

/Lars

Fra : Erik Rudbeck

Dato : 01-02-03 12:38

"SB" <sfb(slet-dette)@privat.dk> wrote in message

> "Thïngmand" <michael@thingmand.invalid> skrev i en meddelelse

> Man sælger da ikke en weber grill

Det burde nu være let at finde en brugt 47 cm. Alle jeg kender, som har
investeret i en 47 cm, har fortrudt at de ikke købte en 57 cm fra starten.
Den store er klart at foretrække hvis man er mere end 2-3 personer, og
hvem er ikke det til en grillaften?

--
Erik Rudbeck
Cleanup my address before replying by mail