Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Defekt lader til Canon Ixus v
Fra : Anders Petersen

Dato : 10-03-03 12:16

Min lader lader ikke længere, så jeg skal vel have en ny. Den eneste (som
vistnok er den rigtige) jeg har kunnet finde er dog til godt 700kr, hvilket
jeg synes er lidt dyrt. Findes der alternativer? Jeg har kunnet finde
uoriginale batterier til kameraet, så jeg forestiller mig, der også findes
alternative ladere. Men hvor?

Eller kender nogen blot et sted, hvor jeg kan anskaffe en ny lader - der
helt sikkert er den rigtige? (og jeg har prøvet butikken, hvor jeg i sin
tid købte kameraet).

En mulighed er selvfølgelig også bare at slippe de 700...

/Anders

Fra : *trads*

Dato : 10-03-03 16:18

Koster ca 395kr i tyskland.incl fragt
http://www.fotokoch.org/digifoto/energie.shtml

Fra : Anders Houmark

Dato : 10-03-03 17:22

> [...]
> tid købte kameraet).
>
> En mulighed er selvfølgelig også bare at slippe de 700...

Jeg ved ikke hvilken type batterier dit kamera bruger, eller hvordan
opladeren ser ud, men det kan være de har noget du kan bruge på
http://www.batterier.dk/ eller www.billigebatterier.dk

--
Anders Houmark
www.AndersH.dk

Fra : Lars [2000]

Dato : 10-03-03 23:45

> [...]
> tid købte kameraet).
>
> En mulighed er selvfølgelig også bare at slippe de 700...

www.elkuglen.dk har både uoriginalt batteri og ladere. Klik ind på "søg
vare" og søg på NB-1L, så finder du begge dele. Laderen koster kr. 368,75,
de har også multiladere som kan klare flere slags batterier, og som også kan
bruges med bilens/bådens cigartænderstik.
PS. Jeg har ikke handlet med firmaet, så jeg kan ikke stå inde for hverken
firma eller produkter.

- Lars