Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Minolta Hvem kender en der kan reparerer
Fra : Henrik T. Hansen

Dato : 09-03-03 17:02

Jeg har et ældre Minolta Dynax 3000I spejlreflekskamera.
Det tager rigtig gode billeder, men motoren til autofokusen er defekt. er
der nogen der kender til en der kan reparerer det?
Jeg er ikke interesseret i at indlevere det til rep. hos en fotohandler, jeg
har prøvet tre steder, de er kun interesseret i at sælge noget nyt.

mvh
Henrik

Fra : Tholo - www.tholofot~

Dato : 09-03-03 17:53

"Henrik T. Hansen" <henrik.t@hansen.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
jeg
> har prøvet tre steder, de er kun interesseret i at sælge noget nyt.

Det ville være en fordel at du måske oplyste hvor i verden du befinder dig,
kan godt anbefale et godt sted i Århus hvor jeg komemr fra, men ikke stor
hjælp for dig, hvis du bor i Vandløse...*S*
Fotograf Thomas Lorentsen
www.tholofoto.dk
http://www.colourartphoto.no/index.html?cid=7&id=97

Fra : CP

Dato : 09-03-03 18:19

Prøv at tage kontakt til firmaet Paul Westheimer.
Der kan du få dit kamera repareret.

Fra : Henrik T. Hansen

Dato : 09-03-03 18:22

Jeg bor i Taastrup ved københavn, men posten eksistere jo.

mvh
Henrik

Fra : Tholo - www.tholofot~

Dato : 09-03-03 19:49

> Jeg bor i Taastrup ved københavn, men posten eksistere jo.

Det hjalp jo en del nu, du kan prøve at kigge på www.cav.dk de er
hovedesageligt for de mere proffe, men ring til dem forklar din sag, de er
ret flinke, og har en afd på djælveøen..