Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Mangler Camera Connection Software til Kod~
Fra : Jan V.

Dato : 06-03-03 13:04

Hej NG

Da vi i sin tid købte et DC4800, var der noget Camera Connection Software
(CCS) med - men ikke til Win 2000.

Jeg har så senere downloaded det til Win 2000 og lagt det på vores server -
hvor det så er forsvundet. Desværre lå det et sted, hvor vi ikke tog backup
af.

Fint nok, ind på www.kodak.com - og nu skal man guhjælpemig registere sig og
man kan ikke bare nøjes med CCS - næææh, man skal have den helt store pakke
med Easyshare og jeg skal komme efter dig.

Er der ikke en eller anden behjertet sjæl der har CCS13.exe liggende og som
vil dele ???

Jeg gider ikke at have den helt store softwarepakke installeret, jeg skal
KUN bruge CCS, men det kan man ikke rigtig vælge fra mere.

Jan

Fra : emj

Dato : 06-03-03 13:37

On Thu, 6 Mar 2003 13:03:30 +0100, "Jan V." <jvFJERNDETTE@OG
DETTEHEROGSÅmiljodata.dk> wrote:

>Er der ikke en eller anden behjertet sjæl der har CCS13.exe liggende og som
>vil dele ???

Den ligger jo lige her
http://www.kpacek.com/ftp/pub/PC/Drivers/
Hilsen emj

Fra : Jan V.

Dato : 06-03-03 14:06

"emj" <emj@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> Den ligger jo lige her
> http://www.kpacek.com/ftp/pub/PC/Drivers/
> Hilsen emj

Jamen det gjorde de sørme også - ups for et tilfælde.

Og Google kunne ikke finde noget, har googlet rundt et stykke tid.

Tak for hjælpen - hurra for NG

Jan

Fra : emj

Dato : 06-03-03 14:49

On Thu, 6 Mar 2003 14:06:09 +0100, "Jan V." <jvFJERNDETTE@OG
DETTEHEROGSÅmiljodata.dk> wrote:

>Og Google kunne ikke finde noget, har googlet rundt et stykke tid.

Flagskibet i søgemaskiner hedder
http://www.alltheweb.com/
Her kan man bare søge på filen i FTP-files.
Hilsen emj