Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Nyt (gammelt) foto hjemmeside
Fra : Peter Kjær

Dato : 04-03-03 15:43

Hejsa,

Som nogen af jer måske ved, har jeg en hjemmeside, som kan findes på
www.dacor.dk hvis primære formål før har været at vise de fotos jeg selv fik
taget når jeg var ude af dykke.

MEN nu syntes jeg det kunne være intressant at udvide lidt og lave et
samlingssted for alle fotointresseret, hvor brugerne også har mulighed for
selv at uploade billeder.

Jeg er dog meget i tvivl omkring hvilken software der er bedst (og om den
jeg har valgt at afprøve er den rigtige), og selv om det er lidt OT her i
gruppen, væger jeg aligevel pelsen.

Håber i gider og kikke forbi og komme med nogle gode input eller billeder.

--
Ses,

Peter
www.dacor.dk - Min hjemmeside om dykning og UV-foto

Jeg har lagt et nyt forum og billedgalleri på. Der er benyttet
standardsoftware, men det er mere funktionaliteten jeg er intresseret i at
høre lidt om i kan lide, inden jeg begynder at smide x antal $ i projektet
til rettighedshaverne.