Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Stativ
Fra : Anders Houmark

Dato : 01-03-03 01:14

Hejsa..
Ville lige høre om der er nogen af jer der aner hvor man kan købe et stativ
til et olympus c-4000 kamera?
Alle de netbutikker som sælger kameraret + diverse tilbehør har ikke skyggen
af et stativ..

Hvis der er nogen som tilfældigvis kender en god og billig taske må i også
gerne nævne dette

På forhånd tak,

--
Anders Houmark
www.AndersH.dk

Fra : Martin Gleit

Dato : 01-03-03 10:20

Alle onlinebutikker jeg har kigget i har stativer...hvad med fx
photoshop.dk? Hama profil 71 er en mulghed. koster ca 250 kr.

Fra : Ghetto Svend

Dato : 01-03-03 11:21

Enhver fotobutik sælger stativer.

Svendemand

Fra : Lars Månsson

Dato : 01-03-03 11:34

> [...]
stativ
> til et olympus c-4000 kamera?
> Alle de netbutikker som sælger kameraret + diverse tilbehør har ikke
hej

her er nogle få stykker

danske
http://www.photoshop.dk/
http://www.japanphoto.dk/
svenske
http://www.cyberphoto.se/
http://www.scandinavianphoto.se/
tyske
www.technikdirekt.de
www.ny-camera.com

Hilsen
-Lars-

Fra : Bong

Dato : 01-03-03 15:31

Er der nogle der kan hjælpe mig til hvad jeg skal vælge af stativ? Jeg skal
alligevel bestille fra www.technikdirekt.de så kan jeg lige så godt få et
godt stativ med. Men jeg har svært ved at gennemskue de forskellige modeller
da de ikke er beskrevet på sitet. Kravene til stativet, det skal ikke koste
over 350 kr og det skal passe til et 35mm SLR kamera, det mågerne kunne
dreje fra side til side og op og ned??? Nogle forslag?
Det måtte godt være Hama profil 74 men det kan jeg ikke finde så noget i den
stil.

MVH

Niels

Fra : Bong

Dato : 01-03-03 16:05

Jeg overvejer denne
Cullmann Universal Euro-Uno 54100
Er det godt?

Fra : Anders Houmark

Dato : 01-03-03 14:20

"Anders Houmark" <anders@andersh.dk> skrev i en meddelelse

[klip]

Tak for hjælpen.. Kunne godt nok ikke finde nogen stativer, kiggede under
tilbehør til kamera og der var intet, men ja, man skal ind under "stativer"
på de fleste hjemmesider.

Var nede i byen og kigge lidt i dag, og det endte med jeg købte et lille
Pentax til en 100krone.. Nu skal det bare blive nat så jeg kan komme i gang
med at lege

--
Anders Houmark
www.AndersH.dk