Foto
IBM760 5420
Teil 3020
Kamera til 6000 dask
Fra : Morten Nielsen

Dato : 25-02-03 12:10

Hvad er det bedste spejlreflekskamera man kan købe til højest 6000 kroner?
Kom med et bud...

Mvh Morten Nielsen

Fra : Kenneth Darling Soer~

Dato : 25-02-03 14:22

"Morten Nielsen" <nyheder@nielsen.tdcadsl.dk> wrote in

> Hvad er det bedste spejlreflekskamera man kan købe til højest 6000
> kroner? Kom med et bud...

Groft sagt: Det billigste kamerahus der kan det du skal bruge kameraet til
og så den bedste optik der passer til det du skal tage billeder af.

Start med at fortælle os hvad du skal bruge kameraet til primært: Ferie,
sportfotos (hvilken sport?), natur, landskaber, billeder af børnene,
indendørs koncertfotos osv...

Mit allround bud: Et brugt Canon EOS 5 (A2E) i den blå avis med Canon 28-105
f/3.5-4.5 USM til 4500,- Den har været til salg længe så du kan nok godt
forhandle om prisen...

--
Regards / Med venlig hilsen
Kenneth

e-mail: kenneth at TRAPdarling dot dk - REMOVE TRAP

Fra : Pico

Dato : 25-02-03 18:05

Morten Nielsen wrote:
> Hvad er det bedste spejlreflekskamera man kan købe til højest 6000
> kroner? Kom med et bud...

Jeg var ovre hos den lokale fotohandler i går. Mens jeg ventede var der en kunde
der fik forevist et Nikon tilbud til kr. 3995. Det består af Nikon 65, Nikon zoom
28 -100 & 100 - 300, rem, taske og et stativ. Jeg mener det er et rigtigt godt
tilbud. I fotoklubben har vi et medlem der har samme udrustning og billederne
er gode.
Jeg vil ikke gøre reklame, men der er vist ikke så mange af de tilbud i omløb mere
så du får lige at vide hvilke fotohandler det er. Preuss Foto 2000 Aps, Østerbrogade 54,
2100 København Ø, tlf. 35 42 71 17.
Nu inden I alle fare over mig, jeg har ingen interesser i ovennævnte firma udover
at være en tilfreds kunde.
Pico

Fra : Tom Dissing

Dato : 25-02-03 18:32

Hvis du vil helt op iden "fede" ende, skal du bruge alle 6 penge på et brugt
Proff hus..
Og nøjes med at købe en enkelt fast optik.
Et bud kunne være et EOS 1 hus og en fast 35mm 1.4
Bare et bud herfra !

PS
EOS 1 huse set til 4k ( så er der 2k til en optik !!)