Foto
IBM760 5420
Teil 3020
Simple krav
Fra : Jacob Olsen

Dato : 20-02-03 19:10

Hejsa newsgruppe

Jeg har haft et Canon Ixus V2 det var jeg såén 90% tilfreds med, men det er
solgt nu.
Jeg leder efter et som kan erstatte det.

Mine krav er:

Det skal være på størrelse med Ixus serien.
Minimum 3 mega pixels
Over 30 sec video pr videoklip.
Skarpere billeder end ixus serien.
Pris, ikke noget bestemt.

Selvfølgelig kunne jeg vel bare vælge Ixus V3, men jeg tror jeg ikke
får mere ud af det, da dette også laver ikke helt skarpe billeder, jeg ved
ikke
hvad canon tænker på, men de må da kunne blive bedre til det.

Fra : Preben Andersen

Dato : 20-02-03 19:13

"Jacob Olsen" <jeo@post6.tele.dkk> wrote in message
> [...]
> Jeg leder efter et som kan erstatte det.
>
> Mine krav er:
>
> Det skal være på størrelse med Ixus serien.

Hvad med PowerShot S30 eller S40?

mvh
Preben

Fra : Jacob Olsen

Dato : 20-02-03 19:58

De er for store desværre

Fra : mullerman.dk

Dato : 20-02-03 20:00

"Jacob Olsen" <jeo@post6.tele.dkk> skrev i en meddelelse
> [...]
> ikke
> hvad canon tænker på, men de må da kunne blive bedre til det.

Hva med et Camedia C-50ZOOM til ca 5200:
http://www.olympus.dk/digital/c50z.htm
det er sku et kamera man ikke kan lade vær med at købe. ;)

Fra : lars

Dato : 20-02-03 23:31

Sanyo Xacti DSC-J1

http://www.pcworld.dk/default.asp?Mode=2&ArticleID=4055

og

http://www.dpreview.com/news/0302/03021201sanyodscj1.asp

lyder intressant synes jeg.
men ellers ville jeg gå efter canon v3 den synes jeg er utrolig flot

hilsen lars

Fra : lars

Dato : 21-02-03 13:23

Fujifilm Finepix F700 - SuperCCD SR

ser også meget lovende ud
Movie clips . 640 x 480, 30 fps, limited only by media space

http://www.dpreview.com/news/0302/03021903finepixf700.asp

Fra : lars

Dato : 21-02-03 13:32

fandt lige dette danske link også på
Fujifilm FinePix F700

http://www.it-avisen.dk/nyheder.asp?id=4585&app=def&i=5

hilsen lars

Fra : gokke

Dato : 21-02-03 07:37

> [...]
> ikke
> hvad canon tænker på, men de må da kunne blive bedre til det.

så vælg alt andet end canon, hvis du synes billederne ikke er skarpe nok
såre enkelt

gokke