Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
mere hukommelse i digitalt kamera?
Fra : @nders Svejgård

Dato : 16-02-03 21:24

Hej brugere af nyhedguppen!

Jeg prøver at hjælpe en ven med mere hukommelse til hans digitale kamera, et
HP PhotoSmart 720.
I manualen står der: "Secure digital (SD) hukommelseskort (128 MB er den
største kapacitet, der kan udnyttes)".
Dette er en noget tåget formulering, synes jeg. Nu ligger landet nemlig
sådan at der også findes SD-hukommelseskort på 256MB. Vil det virke i
kameraet??? - eller kan det evt. tænkes at kameraet bare genkender kortet
som 128MB?

Jeg håber, at I kan hjælpe os!

Venlig hilsen
@nders Svejgård

ps. jeg har før oprettet dette spørgsmål i dk.fritid.internet men blev
opfordret til at flytte det hertil.

Fra : WebCat

Dato : 16-02-03 21:56

Nej det vil næppe virke overhovedet, årsagen skal findes i de styre
funktioner der sidder i kort / kamera. Jeg mener dog at SD kort ikke er
begrænset, du bør henvende dig til en forhandler der har kortet og købe det
på betingelse af at du kan bruge det.

Fra : @nders Svejgård

Dato : 17-02-03 00:37

"@nders Svejgård" <news@svejgaard.com> wrote in message
> [...]
>
> Venlig hilsen
> @nders Svejgård
>
> ps. jeg har før oprettet dette spørgsmål i dk.fritid.internet men blev

Hej Alle

Jeg har fået tilsendt link til denne side:
http://www.steves-digicams.com/2002_reviews/hp720.html

Her står hvidt på sort at det understøtter 256MB.

Så det lyder jo godt

Hilsen
@nders